۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۱۳۹۴۱
در حسینیه هنر برگزار می شود؛

بررسی "بحران روایت از سوریه" در نشست مدافعان فرهنگی حرم

بررسی
سومین نشست «مدافعان فرهنگی حرم» با هدف مدون سازی و بررسی چگونگی فعالیت‌های فرهنگی در سوریه با حضور حسن شمشادی و مهرداد بیرانوند برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، با گذشت بیش از 7 سال از حضور مستشاری ایران در بحران سوریه و تقدیم بیش از 2000 شهید مدافع حرم در راه دفاع و حفاظت از حریم اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) اکنون دوران اندیشیدن به سوریه پساداعش عملا آغاز شده است.

نگاهی به همکاری گسترده ایران و سوریه در محور مقاومت و ضرورت تقویت این فرهنگ و تقویت همکاری های فرهنگی و اجتماعی با سوریه پسابحران و نگاهی به تجربه ناکام در همکاری های فرهنگی در بوسنی این نگرانی وجود دارد که دشمنان مقاومت این بار در پوشش دوستان ظاهر شوند تا بتوانند آنچه را که در میدان جنگ از دست دادند از طریق فعالیت‌های فرهنگی در شرایط صلح پیدا کنند.

واحد بین الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به منظور مدون سازی و بررسی ظرفیت‌ها، چالش‌ها و چگونگی فعالیت‌های فرهنگی در سوریه اقدام به برگزاری سلسله جلساتی با عنوان «مدافعان فرهنگی حرم» کرده است.

سومین جلسه این نشست، با موضوع «بحران روایت از سوریه»، سی و یکم تیر ماه با حضور حسن شمشادی و مهرداد بیرانوند از ساعت 18 الی 20 در حسینه هنر واقع در خیابان انقلاب خیابان 16 آذر نبش خیابان نصرت پلاک 60 برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای عموم علاقه مندان آزاد است./829/د102/س

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات