۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۱۴۰۰۲
امام جمعه موقت اهواز:

دولتمردان به جوانان اعتماد کنند

دولتمردان به جوانان اعتماد کنند
آیت الله حیدری با بیان اینکه رسیدن به مقامات عالی بدون آگاهی و علم ناشدنی است، گفت: نظام و دولتمردان به جوانان توجه ویژه داشته و به آن‌ها اعتماد کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، صبح امروز در آیین افتتاح کتابخانه ابن سکیت دورقی در ملاشیه اهواز، با بیان اینکه ساخت پروژه‌های عمرانی در منطقه محروم ملاشیه اقدامی بایسته و مایه امیدواری ساکنان منطقه است، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی سبب می‌شود تا ساکنان مناطق محروم متوجه شوند که دولت و مسؤولان به فکرشان هستند و در عین حال بسیاری از آسیب‌های پیش آمده یا در شرف وقوع بدون استفاده از قوه قهریه، رخت می‌بندند.

امام جمعه موقت اهواز با مثبت ارزیابی کردن زیرساخت‌ها در منطقه ملاشیه عنوان داشت: مردم باید خدمات صورت گرفته را لمس کنند تا مسائل برای شان قابل حل باشد، نیرو‌های لایق و تحصیلکرده و کارآمد بومی و محلی متصدی کار‌های اجتماعی تعیین شده در منطقه باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سپردن مسؤولیت‌ها به جوانان سبب جلب حس اعتماد، دل دادن بیشتر به کار‌ها و امیدواری برای آینده است و متوجه خواهند شد که نظام و دولتمردان به آن‌ها توجه ویژه داشته و بدان‌ها اعتماد دارند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه رسیدن به مقامات عالی بدون آگاهی و علم ناشدنی است، تصریح کرد: طی کردن مسیر دستیابی به رشد مادی و معنوی از رهگذر علم و آگاهی حاصل می‌شود، ساخت تمدن، پیشرفت‌های عمرانی و اقتصادی بدون علم و آگاهی حاصل نمی‌شود و انسان به دور از علم همواره قدیمی بوده و از پیشرفت محروم می‌ماند.

وی گام اول برای تکامل جامعه را پرورش و تعلیم انسان‌ها برشمرد و گفت: در کنار فعالیت‌های عمرانی، ورزشی و آموزشی، راه اندازی کتابخانه اقدامی کاملا بجا است و امیدواریم روز به روز بر کتابخانه‌های افزوده شود./۹۴۵۶/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات