۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۱۴۰۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز جمعه میثاق با ولایت و رهبری است

نماز جمعه میثاق با ولایت و رهبری است
نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را از دستاوردهای انقلاب خواند که در انقلاب زنده شد و گفت: این مهم میثاق با ولایت و رهبری است و باید حضور در نماز جمعه پر رنگ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در شورای اداری لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ساقط کردن پهپاد آمریکایی برای متفکران آمریکایی جای عبرت دارد.

وی با اشاره به اینکه از روزی که نفتکش ایران توقیف شده تا امروز هیچ کشتی انگلیسی جرأت نکرده از تنگه هرمز رد شود، افزود: تنها یک مورد رد شد که توسط ایران توقیف شد و این نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان سیاست ایران اسلامی را در مقاومت و ایستادگی عنوان کرد و گفت: در سایه این مهم و تفکر انقلابی پایه های استکبار به لرزه در آمده است.

نماز جمعه پایگاه مهم و اساسی برای دین و انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به چهلمین سال اقامه نماز جمعه پس از انقلاب اشاره و عنوان کرد: نماز جمعه پایگاه دین و انقلاب بوده و یادگار امام راحل و شهدایی که در راه آن خون خود را تقدیم کرده اند، است.

وی نماز جمعه را از شئون حکومت و ولایت دانست و ابراز داشت: نماز جمعه میثاق با ولایت و رابط بین مردم و حاکمیت است و باید در جامعه نقش آفرینی کند.

امام جمعه خرم آباد به بیان عظمت انقلاب پرداخت و اظهار داشت: عظمت انقلاب به حرکت رو به جلو در سایه نشاط، زنده بودن، پویا و با اقتدار نقش آفرینی کردن است، عظمت این انقلاب به ولایت فقیه و رهبری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و ولایی از دیگر عوامل عظمت انقلاب است، ملت ایران با مقاومت و روحیه ایثار در راه انقلاب ایستادگی کردند و این مقاومت ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را دستاورد انقلاب خواند و یادآور شد: نماز جمعه از جمله سنت هایی بود که در انقلاب زنده شد و این پایگاه عبادی سیاسی محل امید بخشی و کانون اجتماع انسان‌های مخلص و مؤمن بوده و امامان جمعه زبان گویای مردم هستند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات