۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۱۴۰۳۰
با ۱۶۰ امضا؛

نمایندگان ملت از اقدام سپاه در توقیف کشتی انگلیسی تقدیر کردند

نمایندگان ملت از اقدام سپاه در توقیف کشتی انگلیسی تقدیر کردند
۱۶۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با امضای بیانیه‌ای از اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف کشتی انگلیسی تقدیر کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علیرضا رحیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه سی اُم تیرماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان بیانیه وکلای ملت در تمجید از اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف کشتی انگلیسی را قرائت کرد.

متن این بیانیه که به امضای ۱۶۰ نفر از وکلای ملت رسیده به شرح ذیل است:

در هفته‌های اخیر تحرکات مشکوکی از خرابکاری و انفجار در برخی از نفتکش‌ها در منطقه و توقیف غیرقانونی نفتکش ایران توسط پیر استعمار، دولت انگلستان و در آخرین اقدام مشکوک نفتکش تحت پرچم و مالک انگلستان ضوابط عبور از تنگه هرمز را زیر پا گذاشته، به نظر می‌رسد مدعیان قدرت جهانی در تدارک ناامن نشان دادن آب‌های خلیج فارس برای انتقال انرژی مورد نیاز جهان هستند لذا هوشیاری و قاطعیت در برخورد با تخلفات در این حوزه را از وظایف ذاتی دولت محترم و حاکمیت می‌دانیم و از اقدام به جا و قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف نفتکش متخلف انگلیسی حمایت می‌کنیم و درخواست داریم در این مهم همچنان با قاطعیت و قدرت برخورد شود.

در انتها از دولت و رییس‌جمهور محترم درخواست داریم موضوع اخذ عوارض از کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز را در دستور کار خود قرار دهد. /۸۵۶/د101/ق
ارسال نظرات