۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۱۴۰۴۸
برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹؛

مدرسه علمیه ثامن الائمه طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه ثامن الائمه طلبه می پذیرد
مدرسه علمیه ثامن الائمه (ع) برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹ از میان دارنگان مدرک دیپلم به بالا و شرط سنی کمتر از ۳۰ سال طلبه خواهر می‌پذیرد.

شهربانو صائب‌نیا مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش طلاب خواهر برای سال تحصیلی 98_99 در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) تحت اشراف تولیت محترم، حجت الاسلام والمسلمین سعید جازاری برای سال تحصیلی 98_99 از میان دارنگان مدرک دیپلم به بالا و شرط سنی کمتر از 30 سال طلبه خواهر می پذیرد.

وی افزود: ثبت نام از متقاضیان برای سطح دو حوزه علمیه از تاریخ 23 تیرماه در این مدرسه آغاز و تا 21 مردادماه ادامه خواهد داشت؛ متقاضیان و علاقه مندان می توانند از طریق وبگاه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 12 با مراجعه حضوری به مدرسه ثامن الائمه(ع) اقدام به نام نویسی کنند.

صائب نیا با اشاره به شاخصه ها و ویژگی های حوزه علمیه ثامن الائمه(ع)، ابراز کرد: مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) علاوه بر ارائه دروس حوزوی مورد تایید مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران، با افق آشنایی با مباحث فرق و ادیان، مطالعات تطبیقی مربوطه و نیز گفتگوی فرا دینی بین تشیع و دیگر ادیان، حرکت خویش را آغاز کرده است.

مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) ادامه داد: همچنین تربیت طلاب پژوهشگر در زمینه گفتگوی بین ادیان با هدف معرفی اصولی مکتب تشیع به جهان از اهداف عالیه این مرکز علوم اسلامی در منطقه غرب تهران به شمار می رود.

وی درباره تعداد ظرفیت پذیرش طلاب در این مدرسه علمیه را قریب به 35 نفر اعلان کرد و گفت: فضای مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) به گونه ای در نظر گرفته تا طلبه در نهایت آرامش بتواند علاوه بر علم آموزی به امر تهذیب نفس نیز اهتمام داشته باشد.

صائب نیا ادامه داد: گفتنی است در طول سال مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) در راستای آشنایی بیشتر طلاب با امر تبلیغ از اساتید به نام داخلی و چهره های معروف خارجی در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی خود بهره می برد.

مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) اضافه کرد: همچنین از دیگر شاخصه های این حوزه علمیه برگزاری کارگاه های فوق برنامه آموزشی مانند آموزش زبان فرانسوی به منظور آماده سازی طلاب برای تبلیغ در عرصه خارجی، شناسایی و آموزش طلاب نخبه در امر تبلیغ و برگزاری اردوها و سفرهای زیارتی و سیاحتی به شمار می رود.

یادآور می شود آدرس مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان بهنام، کوچه شهید آقاخانی(دهم)، پلاک 15 و با شماره تماس 44086970 است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات