۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۱۴۰۶۱

طرح دانش آموزی "مدیران جوان" برگزار شد

طرح دانش آموزی
حجت‌الاسلام تقدیری گفت: با توجه به نقش جوانان در بیانیه گام دوم؛ برنامه «مدیران جوان» ویژه‌ی دانش آموزان نخبه‌ی ۱۵۵ شعبه از مدارس صدرای سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت در گفتگو با روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در مورد دوره‌های آموزشی و مهارت افزایی «مدیران جوان» بیان داشت: در مسیر گام دوم انقلاب طبق بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی بخش مهمی از مسائل گام دوم انقلاب را باید نوجوانان و رویش‌های انقلاب اسلامی محقق کنند.

وی افزود: این نوجوانان همان مدیران جوان پرنشاط؛ پر امید، پرتلاش، خلاق و نوآور آینده انقلاب اسلامی هستند و در این راستا سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت در طرحی نو برنامه‌ی «مدیران جوان» را ویژه‌ی دانش آموزان نخبه‌ی ۱۵۵ شعبه از مدارس صدرای سراسر کشور برگزار کرد.

حجت‌الاسلام تقدیری بابیان این مطلب که طرح «مدیران جوان» در ۴ دوره ویژه‌ی پسران و دختران مقطع متوسطه دوم در ۴ روز در حوزه علمیه خواهران و بردارن حضرت عبد العظیم حسنی علیه‌السلام برگزارشد عنوان داشت: در طرح «مدیران جوان» هر ۱۰ دانش آموز با همراهی یک مربی طلبه در مدت سه روز تلاش کردند با انتخاب یک مسئله از مسائل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نسبت به تحقق آن ایده‌پردازی کنند و در مدت سه روز ایده‌های خود را با نظارت مربیان ارزیابی کردند و رشد دادند.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت با اشاره به این موضوع که هر گروه در پایان روز سوم در مقابل هیئت داروان در مدت ۸ دقیقه به ارائه و دفاع از ایده‌های خود پرداختند اظهارداشت: «خانه صدرای» جوان به‌عنوان مرکز جهت‌دهی و حمایت از تمام طرح‌ها و ایده‌های دانش آموزان صدرا برای تحقق طرح‌ها و ایده‌های این دانش آموزان در مدارس صدرا و جامعه حمایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام تقدیری در پایان سخنان خود یادآورشد: در هر دوره‌ی «مدیران جوان» ۱۲۵ نفر شرکت کردند و سه ایده‌ی برتر انتخاب شد. همچنین ۶ تندیس نوجوان تراز انقلاب اسلامی مدارس صدرا با عناوین «نوآور»؛ « سخنور»، «راهبر»، «اخلاق»، « تلاش» و «امید» به ۶ نفر از برترین‌های این دوره‌ها اهدا شد.

گفتنی است، اختتامیه طرح دانش آموزی «مدیران جوان» درسالن آیت‌الله بروجردی حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزارشد./829/د102/س

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات