۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۱۴۰۶۹
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

وحدت میان شیعه و سنی استراتژیک است

وحدت میان شیعه و سنی استراتژیک است
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: وحدت میان شیعه و سنی استراتژیک است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی زاده در آیین تکریم و معارفه ریاست دفتر امور اهل سنت نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آیت‌الله نعیم‌آبادی بیان داشت: آیت الله نعیم آبادی در عمر ۲۹ ساله حضور در هرمزگان منشأ خیر و برکات ماندگاری برای مردم هرمزگان بوده است. مردم هرمزگان هیچگاه زحمات و تلاش‌های صادقانه نعیم آبادی را فراموش نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: ورود به هرکاری اگر با صداقت باشد، خروجی آن هم ماندگار خواهد بود. عمل به هر چیزی با صداقت است یعنی هر چیزی با واقع و حقیقت منطبق باشد، صداقت معنا پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: وقتی جمله‌ای با تظاهر گفته شود شنونده متوجه عدم صداقت گوینده خواهد شد. با تظاهر نباید به دنبال رسیدن به مقاصد غیرواقعی بود.

وی با بیان اینکه مسئله وحدت امت اسلامی تاکتیک نیست بلکه یک استراتژی است، اظهار کرد: تاکتیک تابع شرایط و زمان است اما استراتژی یک امر ثابت است و همواره می‌ماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه برای هم‌افزایی ظرفیت‌ها نیازمند وحدت همیشگی هستیم، تصریح کرد: دو ظرفیت در کنار هم تأثیر بیشتری خواهند داشت و خروجی مطلوب‌تری به همراه دارند.

وی با بیان اینکه در نگاه قرآن کریم هیچ‌گاه در خصوص وحدت از قید استفاده نشده است، عنوان کرد: از خدمات آقای رضایی در دفتر امور اهل سنت تشکر می‌کنم که خالصانه خدمت کرد و امیدوارم آقای باوقار که از درایت و فکر جوانی بهره می‌برد، بتواند از عهده این مسئولیت سربلند بربیاید.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات