۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۱۴۰۷۰
مؤسس حوزه علمیه نورآباد:

اقدامات خصمانه دشمنان بی پاسخ نخواهد ماند

اقدامات خصمانه دشمنان بی پاسخ نخواهد ماند
مؤسس حوزه علمیه نورآباد با بیان اینکه توقیف نفتکش انگلیسی خون تازه ای در رگ های ایران وارد کرد، گفت: سردمداران نظام سلطه بدانند اگر دست از پا خطا کنند، بی پاسخ نمی ماند.

حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه علمیه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با توقیف نفتکش انگلیسی بیان داشت: توقیف این نفتکش خون تازه ای را در رگ های جامعه اسلامی ایران وارد کرد.

وی افزود: در برهه ای از تاریخ که مردم متمدن ایران اسلامی در برابر تحریم های ناجوانمردانه نظام سلطه دست و پنجه نرم می کردند و فشارها و تحریم های اقتصادی که بنا بود کمر ملت و نظام را بشکند، به امر فرمانده معظم کل قوا که فرمود انگلیس خبیث توسط نیروهای مؤمن و انقلابی درگوشی خواهد خورد، در کمتر از دو روز نفتکش انگلیسی که در حال حمل فرآورده های قاچاق بود توسط تکاوران سپاه پاسداران مفتضحانه توقیف شد.

عضو شورای حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: روباه پیر بداند، امام خامنه ای فرمودند دوره بزن در رو، گذشته است و اگر زدی می خوری و تاوان آن را پس خواهی داد.

وی ادامه داد: سردمداران نظام سلطه بدانند اگر دست از پا خطا کنند یک روز از آسمان ناامن خواهد شد و پهپاد آمریکایی ساقط می شود و روزی سلطان دریا نوردی، انگلیس خبیث به قعر دریا خواهد رفت.

حجت الاسلام امیدیان با بیان اینکه توقیف نفتکش انگلیسی یک پیام و یک هشدار در پی داشت، خاطرنشان کرد: این حرکت شجاعانه پیام دلگرم کننده برای دوستداران انقلاب اسلامی در منطقه و همه جهان را در پی داشت.

وی گفت: پیام هشدار دهنده برای زیاده خواهان بود که شاید شما شروع کننده جنگ باشید اما یقینأ تمام کننده نخواهید بود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات