۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۶۱۴۱۰۵
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار تولیت آستان قدس رضوی:

همه کمک کنند تا مظاهر فقر و فساد در مشهد به حداقل برسد

همه کمک کنند تا مظاهر فقر و فساد در مشهد به حداقل برسد
حضرت آیت الله مکارم شیرازی خواستار کمک و همراهی تمامی مسؤولان و نهادها با آستان قدس رضوی جهت به حداقل رسیدن مظاهر فقر و فساد در شهر مشهد مقدس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار تولیت آستان قدس حضرت ثامن الحجج(ع)، ضمن تشکر از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین مروی در مدت کوتاه مسؤولیت وی، گفت: بحمدالله در شرایط کنونی آستان قدس علاوه بر قطب زیارتی تبدیل به یک قطب فرهنگی مهم شده که مورد توجه همه کسانی است که از خارج و داخل می آیند و از آن بهره مند می شوند.

این مرجع تقلید در ادامه گفت: البته نباید به وضع موجود قناعت کرد، باید در تقویت آن کوشید.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزود: ولی نباید از دو موضوع غفلت کرد و آن اینکه اگر با مظاهر فساد از جمله مساله بدحجابی و بی حجابی و همچنین مظاهر فقر حتی در حواشی مشهد مبارزه نشود خاطره خوبی برای زوار محترم نخواهد داشت.

این مرجع تقلید تاکید کرد: باید مسؤولین محترم شهر با کمک آستان قدس تا آنجا که ممکن است از مظاهر فساد و فقر بکاهند و آن ها را به حداقل برسانند تا زواری که از داخل و خارج می آیند با خاطره ای بسیار خوبی از اینجا بروند و ما توفیق آن ها را در این زمینه از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان گفت: امیدواریم این قطب فرهنگی، روز به روز با همت شما تولیت محترم، درخشش بیشتری پیدا کند. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات