۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۱۴۱۲۳
از سوی ستاد اقامه نماز؛

فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اعلام شد

فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اعلام شد
فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و مدرسه از سوی ستاد اقامه نماز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و مدرسه از سوی ستاد اقامه نماز اعلام شد.

موضوعات فراخوان

شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان در دعوت به نماز، نقش اولیاء در رونق نماز مدارس، راهکارهای حضور فعال روحانیون در نماز مدارس، چگونگی پیوند مدرسه با مسجد، راهکارهای رونق نماز مدارس و چگونگی نقش دانش آموزان در رونق نماز مدارس از موضوعات اجلاس نماز و مدرسه است.

علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب های، ایده ها و تجربیات موفق،  علمی و پژوهشی(کتاب و مقاله)، آثار ادبی و هنری شامل شعر، رمان، قصه، خاطره و سرود، فیلم نامه، نمایش نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن گرافی و طرح های گرافیگی به دبیرخانه ارسال کنند.

زمان و شیوه ارسال آثار

علاقه مندان به شرکت در بیسیت وهشتمین اجلاس سراسری نماز می توانند برای ارسال آثار خود تا 15 آبان ماه به سامانه اینترنتی اجلاسیه به نشانی http://ejlas28.namaz.ir/ مراجعه کنند و نتایج نیز 30 آبان ماه
از طریق سامانه های www.namaz.ir و  www.qunoot.net  اعلام خواهد شد.

دریافت آثار کتاب و محصولات با حجم بالای 25 مگابایت بعد از اخذ کدثبت نام از سامانه اجلاسیه نماز و مدرسه تنها به صورت پستی مورد پذیرش است که این گونه شرکت کنندگان باید آثار خود را به صندوق پستی 1417743181 ارسال کنند.

جوایز و هدایا

از جوایز و هدایای شرکت در اجلاسیه نماز و مدرسه می توان به 5 تقدیر ویژه شامل لوح تقدیر، ربع سکه بهار آزادی به همراه انگشتری متبرک رهبر معظم انقلاب، 15 نفر رتبه های اول هر بخش، لوح تقدیر به همراه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 15 نفر رتبه های دوم هر بخش، لوح تقدیر به همراه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، 15 نفر رتبه های سوم هر بخش لوح تقدیر به همراه کارت هدیه نقدی و 78 نفر شایسته تقدیر، لوح تقدیر به همراه کمک هزینه خرید محصولات فرهنگی اشاره کرد.

شرایط شرکت در اجلاس نماز و مدرسه

قرار گرفتن آثار ارسالی در موضوعات فراخوان، تکمیل فرم ثبت نام در سامانه اجلاس و دریافت کد رهگیری، و ناقص یا مخدوش نبودن آثار ارسالی از جمله شرایط عمومی شرکت در اجلاس نماز و مدرسه است.

گفتنی است، آثار با حجم بالای 20 مگابایت صرفاً باید به صورت لوح فشرده DVD به دبیرخانه اجلاس ارسال شود و ارسال آثار به صورت فردی یا گروهی یا افراد حقوقی همچنین شرکت در چند بخش از بخش های فراخوان بدون اشکال است و فردی که می خواهد در چند بخش شرکت کند باید آثار خود را به صورت مجموعه ارسال کند زیرا هر شرکت کننده مجاز به دریافت یک کد رهگیری است.

متقاضیان شرکت در اجلاس نماز و مدرسه می توانند جهت مشاهده شرایط اختصاصی شرکت در هر بخش از اجلاس نماز و مدرسه به اینجا مراجعه کنند.

راه های ارتباطی با دبیرخانه اجلاس

شماره های تماس 88995883 – 88995878 – 021 و سامانه پیام پیام کوتاه 30008628 سامانه های اینترنتی www.namaz.ir و www.qunoot.net، کانال در پیام رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/ejlas28 و بله به نشانی http://ble.im/ejlas28 از راه های ارتباط با دبیرخانه اجلاس نماز و مدرسه اعلام شده اند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات