۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۱۴۱۵۱
ابطحی در گفت‌وگو با رسا:

بودجه صداوسیما وصل نشود روحانی را به مجلس می‌کشانیم

بودجه صداوسیما وصل نشود روحانی را به مجلس می‌کشانیم
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد خلاف قانوان دولت، از احتمال طرح سؤل از رییس‌جمهور در صورت عدم وصل بودجه رسانه ملی خبر داد.
سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص علل لجبازی دولت با رسانه ملی پس از پخش سریال موفق «گاندو»، اظهار داشت: اقدام اخیر دولت در محدود کردن بودجه صداوسیما، آن هم به بهانه پخش یک سریال؛ امری تعجب برانگیز است.

وی ادامه داد: دولت آقای روحانی با شعار «تدبیر و امید» کار‌ها را به پیش می‌برد، اما شاهد هستیم که نوعی از بی‌تدبیری در اتفاق اخیر موج می‌زند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با یادآوری سابقه سیاسی ـ امنیتی رییس جمهور، بیان داشت: آقای روحانی که خود را یک فرد با سابقه امنیتی می‌داند و در زمینه ایجاد جنگ روانی مدعی است، وارد حوزه‌ای شده که ضرر بسیار زیادی  دارد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افکار عمومی این را نمی‌پذیرند که یک رییس‌جمهور قانون را زیرپا بگذارد، به سمت متشنج کردن فضا برود و حتی با یک حرکت اشتباه به نوعی از عوامل نفوذی دفاع کند.

ابطحی در ادامه اظهار داشت: به نظر می‌رسد آقای روحانی تلاش کرده با این اقدام خود از تولید سریال‌های مشابه همچون «گاندو» جلوگیری کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در پایان با ابراز امیدواری جهت برقراری مجدد بودجه «رسانه ملی»، عنوان داشت: بنده خوشبین هستم که به زودی بودجه رسانه ملی به حالت قبل بازگردد و حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ابزار نظارتی خود دولت را مکلف به انجام این کار خواهند کرد. حتی این احتمال نیز وجود دارد که رییس‌جمهور به دلیل نقض قوانین و مقررات به مجلس کشانده شود. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات