۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۱۴۱۵۷

کمپین مادران آمریکایی برای تحریم پویانمایی اسباب‌بازی‌های ۴

کمپین مادران آمریکایی برای تحریم پویانمایی اسباب‌بازی‌های ۴
موسسه «یک میلیون مادر» کمپینی برای تحریم پویانمایی Toy Story ۴ به دلیل انتشار محتوا‌های همجنسگرایانه به راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، موسسه «یک میلیون مادر» کمپینی برای تحریم انیمیشن  داستان اسباب بازی‌های ۴ راه‌اندازی کرده است و از مادران خواسته است تا با پیوستن به این پویش از پخش این پویانمایی جلوگیر کنند.

در سکانسی از این انیمشین، یک کودک با دو مادر نشان داده می‌شود و دلیل اعتراض مادران آمریکایی نیز محتوا همجنسگرایانه این پویانمایی است.

موسسه یک میلیون مادر در بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی از وجود نشانه‌های همجنسگرایی در انمیشین‌ها اعلام کرد که محتواهای همجنسگرایانه برای کودکان بسیار خطرناک است و می‌تواند تاثیرات منفی زیاده داشته باشد.

در پویانمایی Toy story 4 صحنه‌ای وجود دارد که به طور آشکار حمایت از سبک زندگی همجنسگرایانه و LGBT است.

کمپانی والت دیزنی قبل از انتشار این کارتون، این مسئله را اعلام نکرده بود و به نظر می‌رسد امیدوار بود که گنجاندن این صحنه آرام و ظریف باشد و در عین حال کودکان را تحت تاثیر قرار دهد.

این موسسه در ادامه بیانیه خود آورده است: انیمیشنها و فیلم‌های کودک مانند داستان‌ اسباب‌ بازی‌ها آخرین جایی است که والدین انتظار دارند که فرزندانشان با محتواهای مربوط به گرایش‌های جنسی مواجه شوند.

این موسسه همچنین از خانواده‌ها خواسته‌ است تا با پیوستن به این کمپین ضمن اعتراض به وجود محتواهای جنسی در انمیشین‌‌ها و فیلم‌های کودک، از پخش این سکانس Toy story 4  جلوگیری کنند.

گفتنی است در گذشته نیز برخی از انیمشین‌ها و تولیدات کمپانی والت دیزنی دارای محتواهای جنسی و همجنسگرایانه بوده‌اند./829/د102/س

منبع: کوثرنیوز

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات