۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۱۴۱۷۰
حجت الاسلام صالحی تبار مطرح کرد؛

بیان محتوای به روز همراه با خضوع و خوشرویی مهمترین ویژگی مبلغ موفق

بیان محتوای به روز همراه با خضوع و خوشرویی مهمترین ویژگی مبلغ موفق
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با هدف تکریم نخبگان تبلیغی و استفاده از تجربیات با حجت الاسلام صالحی تبار از خطبا و مبلغان عرصه اجتماعی استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام شیخ اصغر صالحی تبار با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: باید برنامه ریزی برای آموزش کارآمدتر و مهارت آفرین برای طلاب جوان و علی الخصوص اعزام اولی شکل بگیرد.

وی با بیان خاطراتی از اساتید خود همچون فلسفی اذعان داشت: مهم ترین ویژگی یک مبلغ موفق خضوع و خوشرویی به همراه بیان محتوای به روز در محیط تبلیغی می باشد.

در بخش دیگری از این دیدار مقرر شد تا سلسله درس گفتارهایی به منظور دانش افزای و مهارت آفرین ویژه مبلیغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور ایشان برگزار شود.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و حجت الاسلام حامد اهتمام، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی به بیان گزارشی از فعالیت های تبلیغی دفتر پرداختند.

گفتنی است یکی از سیاست های اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تکریم مبلغان در سطوح مختلف تبلیغی می باشد که این دیدار ها در طول سال به صورت مستمر انجام خواهد شد./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زین العابدین
Netherlands
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
سلام علیکم حاجی آقا
من چند سال است.که با شما. از طریق تلفن در ارتباط هستم و چون ما در این جا دسترسی به روحنی نداریم وشما برای مومنین استخاره میگیرید.
ولی حدود یک ماه است.که هرچی زنگ میزنم کسی گوشی بر نمی آرد. بسیار نگرانتان شدیم
انشاءالله که حالتان خوب باشد.
البته باز هم زنگ میزنم
دست بوسم و امید وارم همیشه دارای سلامتی کامل باشید
0
0
باقری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
ببخشید میشه شماره تماس حاج آقا صالحی تبار را بفرستید ؟
0
0