۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۱۴۱۷۶
رییس انجمن موبدان زرتشتی تهران:

ملت ایران با اتحاد و انسجام پاسخ هرگونه تعرض را خواهد داد + فیلم

ملت ایران با اتحاد و انسجام پاسخ هرگونه تعرض را خواهد داد + فیلم
خورشیدیان با بیان اینکه تعامل جهانی باید جایگزین تقابل شود، گفت: ملت ایران با اتحاد و انسجام پاسخ هر گونه تعرض نظامی علیه جمهوری اسلامی را خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، موبد اردشیر خورشیدیان رییس انجمن موبدان زرتشتی تهران، امروز در همایش تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: همه موجودات از سوی یک خدا انتخاب شدند و حقیقت دین یکی است و اختلافات مربوط به شریعت می شود.

وی افزود: حقیقت هرگز با توهم و خیالات آمیخته نیست و حقیقت را می توان از راه علم و عقل پیدا کرد و حقیقت هرگز دوتا نمی شود.

خورشیدیان با اشاره به اینکه ایرانیان خواستار بهترین منش در جامعه هستند، ابراز کرد: متاسفانه ترامپ و همدستانش اصلا یاد نگرفتند که باید به اصول دین خودشان پایبند باشند از این رو در کار دیگران با بی خردی دخالت می کنند.

رییس انجمن موبدان زرتشتی تهران در ادامه با بیان این مطلب که کار دین وجدان پروری از راه خردورزی است، اظهار داشت: انسان ها باید طوری حرکت کنند که به خرد برسند و وجدانشان از آنها راضی باشد.

وی با اشاره به اینکه ایران با قدمتی تاریخی که دارد نشان داده ملتش با وجود مذاهب و ادیان مختلف می تواند در کنار هم با تعامل زندگی کنند، گفت: تعامل باید جایگزین تقابل شود، جهان امروز تشنه زندگی مسالمت آمیز است.

خورشیدیان با تاکید بر اینکه تعامل به نفع ملت ها است، اظهار داشت: امروز تحریم های ظالمانه آمریکا ملت ایران را هدف قرار داده و این یک اقدام غیر انسانی است، آنان با این تصور که می توانند ملت ایران را به زانو درآورند تحریم ها را بر آنان روا داشتند و این کار اشتباهی بود که از آنان سر زد.

رییس انجمن موبدان زرتشتی تهران ادامه داد: ایران از گذشته تا به امروز تمدن ساز بوده او با ایستادگی در برابر دشمنان از کیان خود دفاع کرده است بنابراین دشمنان باید بدانند اگر به ایران کمترین تعرضی داشته باشند همانند دوران دفاع مقدس ملت ایران از هر مذهب و دینی که باشیم با هم متحد می شویم و در مقابل دشمن می‌ایستیم./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 5

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات