۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۱۴۱۷۷
حاجی دلیگانی در گفت وگو با رسا:

موازنه قدرت و بازدارندگی به نفع ایران در حال تکامل است

موازنه قدرت و بازدارندگی به نفع ایران در حال تکامل است
نماینده مجلس ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات بی وقفه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موازنه قدرت و شاخص های بازدارندگی به نفع ایران در حال تکامل است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اقتدار آفرینی دلیرمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون توقیف کشتی نفتکش انگلیسی گفت: انگلیسی ها و آمریکایی ها از آن سوی دنیا به منطقه ما آمده و دخالت هایی نا به جا در امور منطقه مرتکب می شوند، بنابراین باید به این بی شرمی آنها پاسخ قاطعانه داد.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در برابر زیاده خواهی غربی ها سکوت نخواهد کرد، اظهار داشت: ما با تکیه بر اقتدار دفاعی کشور خود از دخالت های نابه جای آمریکا و انگلیس در منطقه جلوگیری خواهیم کرد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: امروز همه دنیا می دانند که موازنه قدرت و شاخص های بازدارندگی به نفع ایران در حال تکامل است.

عضو کمیسیون برنامه  بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قدرت استکبار رو به افول است، عنوان کرد: امروز دیگر زمان آن گذشته است که دشمنان بتوانند با برخی تهدیدها و حرکات عملیاتی ایذایی جمهوری اسلامی را در برابر زیاده خواهی های خودشان تسلیم کنند.

وی یادآور شد: این حق مسلم جمهوری اسلامی است که در برابر عملکرد خلاف قانون انگلیسی ها پیرامون توقیف نفتکش ایرانی از خود واکنش نشان داده و با آنها برخورد کند.

حاجی دلیگانی در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات بی وقفه دلیرمردان سپاه پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی گفت: امروز همه ملت ایران دست سپاه را به خاطر اقتدارآفرینی و برخورد قاطعانه با دشمنان ایران اسلامی می بوسند و مفتخرند که این نهاد انقلابی برای ملت ایران در جهان عزت آفرینی می کند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
بالاخره دودی از دودکش سرویس سیاسی رسا بلند شد و این خبرگزاری حوزوی نیز درباره مسایل روز اظهار نظر کرد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
دین برای تنظیم قواعد زندگی سیاسی نازل شده است. پس نظراتعلما درباره دسته بندی های سیاسی روز را بیشتر منتشر نمایید.
1
0