۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۱۴۱۷۹
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بهبهان مطرح کرد؛

پر کردن اوقات فراغت طلاب با برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای

پر کردن اوقات فراغت طلاب با برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای
حجت الاسلام طواف گفت: برگزاری برنامه حفظ ۵ جزء قرآن و دوره‌های آموزشی با همکاری فنی و حرفه‌ای استان، می‌تواند برای طلاب در تابستان مورد توجه قرار بگیرد.
حجت الاسلام علی طواف، مدیر مدارس علمیه امام صادق (ع) و امامزاده فضل بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه موافق تعطیلات تابستانه طلاب هستیم، اظهار داشت: این تعطیلی مشروط به استفاده بهینه طلاب و برنامه ریزی‌های متناسب مدرسه است که متأسفانه حوزه برای تعطیلات تابستانه طلاب برنامه مدون و سازماندهی شده ندارد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهبهان گفت: تنها برخی حوزه‌ها هستند که در صورت داشتن بودجه کافی، اقدام به برگزاری اردوی آموزشی و تفریحی و دوره‌های تابستانه می‌کنند و گرنه مرکز مدیریت برنامه مدونی ندارد؛ از این رو انتظار داریم در سال‌های پیش رو شاهد چنین برنامه مدونی باشیم.

مدیر مدرسه امامزاده فضل بهبهان با بیان اینکه طلاب نباید در تابستان رها بمانند، افزود: برگزاری برنامه حفظ ۵ جزء قرآن و دوره‌های آموزشی با همکاری فنی و حرفه‌ای استان، از راهکار‌هایی است که می‌تواند برای طلاب در تابستان مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام طواف ادامه داد: دوری از مباحث علمی سبب می‌شود تا آشنایی با فضای درسی در سال تحصیلی طول بکشد؛ از این رو استفاده بهینه از تابستان مانعی در به تکاپو افتادن اساتید برای یادآوری مطالب درسی گذشته است.

وی در رابطه با تبلیغ چهره به چهره عنوان داشت: بسیاری از طلاب مدرسه که در روستا‌ها و کلاس‌های طرح صالحان فعالیت‌های تبلیغی می‌کنند در قالب برگزاری کلاس‌های قرآنی، تبلیغ چهره به چهره را پیگیری می کنند./۹۴۶۵/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات