۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۱۴۱۹۷
حجت الاسلام فولادی:

نخبگان و اساتید سطوح عالی در اولویت ارائه خدمات هستند

نخبگان و اساتید سطوح عالی در اولویت ارائه خدمات هستند
سرپرست جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در استان خراسان رضوی با تعدادی از نخبگان و استادان سطح عالی حوزه علمیه این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام فولادی سرپرست جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با تعدادی از استادان سطوح عالی و نخبگان حوزه علمیه استان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها با ارائه گزارشی از خدمات و برنامه‌های این دفتر گفت: خدمات مرکز به‌صورت هدفمند و بر اساس نقش طلاب در انجام رسالت‌های حوزوی ارائه می‌شود و نخبگان و استادان در اولویت ارائه خدمات هستند.

سرپرست جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه افزود: هدف اصلی از سرکشی و دیدارها، تکریم خانواده‌های نخبگان، بررسی مشکلات و استفاده از نظرها و پیشنهاد‌های آن‌ها است.

گفتنی است، سرپرست جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حجج‌اسلام والمسلمین رجائی شاهرودی و عباسپور از استادان سطوح عالی حوزه علمیه خراسان و حجج‌اسلام مقنی و موسوی مهر از استعدادهای برتر استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شایان ذکر است، حجج‌اسلام نوایی مسئول دفتر نخبگان مرکز مدیریت حوزه علمیه استان، حیدرعلی مسئول ارتباطات دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات ستاد و کریمی مسئول واحد استادان و امور نخبگانی استان در این دیدارها حضور داشتند./829/د102/ب1

منبع: پایگاه مرکز خدمات حوزه های علمیه

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات