۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۱۴۲۰۷
نماینده مجلس شورای اسلامی:

آمریکا بداند دیگر قلدری و زورگویی در جهان جایی ندارد

آمریکا بداند دیگر قلدری و زورگویی در جهان جایی ندارد
بت کلیا گفت: آمریکا بداند دیگر قلدری و زورگویی در جهان جایی ندارد و دهان خود را ببندند و نگویند سایر ادیان در ایران امنیت ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: آرامش، امنیت و صلح باید در جهان حاکم شود.

وی افزود: قلدری و زورگویی در جهان جایی ندارد و محکوم به نابودی است؛ بنابراین در حق هیچ ملتی نباید ظلم و ستم صورت بگیرد.

بت کلیا گفت: متاسفانه امروز شاهد کم لطفی صدا و سیما در انعکاس همبستگی و اتحاد موجود در این همایش هستیم در حالی که نمایندگان همه ادیان و مذاهب امروز برای حفظ کیان ایران در کنار هم جمع شدیم.

نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دنیا با مشاهده این اتحاد و همبستگی دچار ضعف و یاس می شود و اینکه بداند ما برای حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب شهید دادیم به قدرت اتحاد ما پی خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه آشوری ها در دوران انقلاب با لبیک به ندای امام راحل شهید دادند، گفت: اگر ما به دوران امامت امام علی(ع) برگردیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که حضرت چه برخوردی با آشوریان داشت و چه منشور مهمی بین آنان منعقد شد.

بت کلیا بیان داشت: ترامپ با این تحریم های احمقانه نمی تواند ملت ایران را به زانو در بیاورد چرا که ما در این چهل سال دیدیم که مردم اجازه ندادند ضربه ای به انقلاب وارد کند و اینکه برخی ها در خارج با تبلیغات سوء می گویند ما در ایران آزادی نداریم اشتباه محض است.

نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ایران اگر مقابل درب کلیساها بروید هیچ ماموری را مشاهده نمی کنید چون امنیت کامل فراهم است بنابراین دشمنان باید دهانشان را ببندند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات