۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۱۴۲۴۱
آیت الله طبرسی:

تحریم‌های آمریکا فرصت مناسبی برای خروج نفت از بودجه کشور است

تحریم‌های آمریکا فرصت مناسبی برای خروج نفت از بودجه کشور است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تحریم‌های نفتی آمریکا فرصت مناسبی برای خروج نفت از بودجه سالانه کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان بر ضرورت خدمت صادقانه به مردم از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.
 
وی با بیان این که هیچ چیز در کشور بالاتر از خدمت مسؤولان به مردم نیست، افزود: مسؤولان باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور خدمت به مردم و رفع مشکلات و نیازمندی‌های آن‌ها بهره گیرند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در حال حاضر مردم در موضوع معیشت دچار مشکل هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان وظیفه دارند از همه توان خود در جهت کاهش آلام مردم استفاده کنند.
 
آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود بر ضرورت کاهش موانع و بروکراسی‌های اداری در نهاد‌های دولتی تأکید کرد و گفت: نباید با برخی موانع برای مردم زحمت ایجاد کرد بلکه باید مسیر‌ها را برای تحقق خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم هموار کرد.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که مسؤولان از دادن وعده‌هایی که عملی نمی‌شود به شدت پرهیز کنند، بیان داشت: تلاش همه مدیران و مسؤولان کشور تحقق وعده‌هایی باشد که در گذشته قول آن را به مردم داده اند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال مسیر حرکت کشور را تعیین کردند و با نامگذاری سال رونق تولید به مسؤولان تذکر جدی دادند، خاطرنشان کرد: مسؤولان نیز باید از همه توان و ظرفیت موجود در کشور به منظور تقویت و رونق تولید داخل استفاده کنند.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که به طور حتم رونق تولید موجب کاهش مشکلات اقتصادی کشور خواهد شد، تصریح کرد: در شرایطی که کشورمان در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با غرب قرار دارد، حمایت از تولید کننده داخلی یک ضرورت مهم و حیاتی است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تحریم‌های نفتی آمریکا فرصت مناسبی برای خروج نفت از بودجه سالانه کشور است، بیان داشت: متأسفانه اتکا کشور به درآمد‌های نفتی یک آسیب و معضل بزرگی است که تحریم‌های اخیر این فرصت را برای اصلاح توسط دولتمردان فراهم کرده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات