۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۱۴۲۴۲
نماینده خلیفه ارامنه تهران و شمال ایران:

تنها راه دور زدن تحریم ها تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی است

تنها راه دور زدن تحریم ها تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی است
باریکیان تنها راه دور زدن تحریم ها را در تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی دانست و گفت: استکبار با ابزار تحریم می خواهد ایران را به خود وابسته کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسقف مقریک باریکیان نماینده خلیفه ارامنه تهران و شمال ایران، امروز در همایش تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: کل تاریخ بشر مملو از جنایات دشمنان است.

وی افزود: امروز استکبار جهانی جنگ و ستیز را در اقصی نقاط جهان و در میان ملل مختلف به راه می اندازد تا نسل بشری را تقلیل دهد تا خود حاکم جهان شود.

اسقف باریکیان بیان داشت: آنان سعی دارند با به راه انداختن جنگ مسلحانه و جنگ نرم مانند مسائل اقتصادی ملت ها را به زانو در بیاورند، استکبار جهانی با استفاده از ابزارهای نفوذ مانند شبکه های مجازی زندگی غیر انسانی را که تابع تمایلات نفسانی است در میان امت ها تبلیغ می کند تا ملت ها را از داشتن زندگی الهی دور سازد.

نماینده خلیفه ارامنه تهران و شمال ایران ابراز کرد: استکبار جهانی با وابسته کردن ملت ها و تحریم علیه آنان هویت انسانی را در معرض نابودی قرار می دهد.

وی افزود: مهمترین خواسته استکبار جهانی آن است که ملل مختلف از حقوق حقه خود بگذرند؛ آنان همانند آن زن بدکاره‌ای است که در کتاب یوحنا بیان شده که نشسته و خون ملت ها را در دست دارد.

اسقف باریکیان ابراز کرد: خدا را شاکر هستیم رهبر معظم انقلاب با رهبری داهیانه خود تا به امروز کشور را هدایت کرده و سکان این کشتی را محکم در دست دارند.

نماینده خلیفه ارامنه تهران و شمال ایران خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با اهتمام به تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی بتوانیم اقتصاد کشور را احیا کنیم و زنجیرهای تحریم را شکسته و پیش برویم./813/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات