۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۱۴۲۵۶

راه اندازی دفتر نخبگان و استعدادهای حوزوی خراسان جنوبی

راه اندازی دفتر نخبگان و استعدادهای حوزوی خراسان جنوبی
دفتر نخبگان و استعدادهای برتر حوزوی خراسان جنوبی با حضور مسؤولان کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، دفتر نخبگان و استعدادهای برتر حوزوی خراسان جنوبی عصر امرور با حضور مسؤولان کشوری و استانی افتتاح شد.

حجت الاسلام حسین فولادی، مدیرکل دفتر حمایت از جامعه نخبگان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم بیان کرد: خراسان جنوبی هشتمین استانی است که دفتر رسیدگی به نخبگان و استعدادهای برتر حوزوی در آن راه اندازی شده است.

مدیرکل دفتر حمایت از جامعه نخبگان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور گفت: در حال حاضر 3 هزار طلبه و استاد حوزه علمیه نخبه در استان شناسایی شده که از این تعداد یک هزار و 700 طلبه جوان نخبه هستند.

حجت الاسلام فولادی با بیان اینکه نخبگان در حوزه‌های آموزش و تحصیل، تدریس، پژوهش، تبلیغ و فعالیت‌های اجتماعی شناسایی شدند، گفت: بسترسازی و پشتیبانی از نخبگان برای تحقق رسالت‌های مهم و شناسایی و کشف استعدادهای برتر و مرتفع کردن موانع معیشتی یکی از اهداف مهم دفاتر حمایت از جامعه نخبگان است.

وی افزود: 25 استعداد برتر در حوزه آموزش و 37 استاد حوزه علمیه برتر در استان شناسایی شدند و امیدواریم در سال جدید حوزه‌های علمیه نیز حدود 140 استعداد برتر شناسایی شوند./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات