۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۱۴۲۷۸
در پی خدمت رسانی به اتوبوس واژگون شده ای که از عراق عازم مشهد بود؛

تقدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان از سپاه و بیمارستان عشایر

تقدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان از سپاه و بیمارستان عشایر
مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی از سپاه و بیمارستان عشایر در راستای خدمات رسانی به آسیب دیدگانی که از عراق عازم مشهد بودند و در لرستان اتوبوس آنان واژگون شد، تقدیرکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یک اتوبوس که از عراق عازم مشهد بود، در راه استان لرستان واژگون شد.

وی افزود: پیگیری کارهای درمانی از سوی سپاه پاسداران استان لرستان، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و ریاست بیمارستان شهدای عشایرصورت گرفت.

حجت الاسلام متقی نیا عنوان کرد: خدمت رسانی به موقع، مسؤولانه و مخلصانه سپاه پاسداران و بیمارستان عشایر خرم آباد، در این سه روز نیازمند قدردانی است.

وی اظهار کرد: اقداماتی همچون درمان در بخش های مختلف زنان، جراحی و اورژانس و اقداماتی در زمینه فراهم کردن اسکان زائران عراقی که در راه لرستان آسیب دیدند، انجام کارهای جانبی و فراهم ساخن امنیت اموال آنان از اقدامات شایسته ای بد که انجام شد.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان بیان داشت: از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اتوبوس برای زائرانی که دچار حادثه شده بودند، تهیه شده است و اقدامات لازم صورت گرفته است./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات