۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۱۴۳۰۱
برای سال تحصیلی ۹۸_۹۹؛

مدرسه علمیه زهرای اطهر طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه زهرای اطهر طلبه می پذیرد
ریحانی از پذیرش طلبه در سال تحصیلی ۹۸_۹۹ در مدرسه علمیه زهرای اطهر (س) خبرداد و گفت: دارندگان مدرک سیکل و دیپلم می‌توانند در این مرکز علوم اسلامی نام نویسی کنند.

فاطمه ریحانی مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با استناد به آیه شریفه 11 سوره مجادله، گفت: خداوند در این آیه می فرماید: خدواند کسانی را که ایمان آورده اند و کسانی را که علم به آنان داده شده درجات عظیمی می بخشد و خداوند به آنچه انجام می دهید آگاه است.

وی با اشاره به کلام رهبر انقلاب، ادامه داد: معظم له درباره ارزش طلبگی می فرمایند: ارزش طلبگی از همه تخصص های موجود تاثیرش بیشتر است.

ریحانی از پذیرش طلبه در سال تحصیلی 98_99 در مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) خبرداد و اظهار داشت: مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) از میان متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل علوم حوزوی که دارای مدرک سیکل و دیپلم هستند برای سطح دو حوزه علمیه «کارشناسی» طلبه خواهر می پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) درباره شروط شرکت کنندگان، ابراز کرد: طبق دستور مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دانش آموزان شاغل به تحصیل در پایه هشتم یا نهم در صورت داشتن معدل حداقل 15 از اتمام پایه تحصیلی قبلی با حداکثر سن 17 سال می توانند اقدام به نام نویسی کرده و در مصاحبه شرکت کنند، همچنین دارندگان مدرک دیپلم برای (دوره پاره وقت) بدون داشتن شرایط سنی و با معدل دیپلم بالای12 قادر به نام نویسی بوده و می توانند در آزمون ورودی شرکت کنند.

ریحانی به مهم ترین شاخصه و ویژگی های حوزه علمیه زهرای اطهر(س) اشاره کرد و ادامه داد: دسترسی آسان مکانی به مدرسه، جذب و بکارگیری اساتید مجرب و با سابقه، کسب رتبه های برتر در المپیادهای علمی و فرهنگی و مرکز برگزاری آزمون های تحصیلی و المپیادهای علمی و کسب رتبه برتر استانی در جشنواره علامه حلی سال 1397 از شاخصه های مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) محسوب می شود.

مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) از دیگر شاخصه های این حوزه علمیه را در برگزاری دوره تابستانه دروس تجوید و روانخوانی ویژه طلاب، برگزاری کلاسهای متن خوانی(عربی)، برگزاری کارگاه های فوق برنامه آموزشی به منظور تقویت بنیه علمی طلاب، شناسایی و آموزش طلاب نخبه در امر تبلیغ، برگزاری کارگاه های فرهنگی و سیر مطالعاتی، برگزاری اردوها و سفرهای زیارتی و سیاحتی برشمرد.

وی افزود: همچنین برگزاری کارگاه های مهارت پژوهشگری، تند خوانی، خلاصه نویسی و فتوشاپ، کرسی های آزاد اندیشی و نشست های علمی، دسترسی به کتابخانه و سالن مطالعه بابیش از 13 هزار جلد کتاب، دسترسی به سایت اینترنتی ولابراتوار و حساب های کاربری مراکز پژوهشی و نرم افزارهای علوم اسلامی نور به صورت رایگان از دیگر ویژگی ها و شاخصه های این مدرسه علمیه به شمار می رود.

یاد آور می شود، متقاضیان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.whc.ir یا به صورت حضوری به نشانی خیابان وحدت اسلامی، روبروی اداره آگاهی، کوچه پهلوان حسن پ25 مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) با شماره 55600696 و 55625699 اقدام به ثبت نام کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات