۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۱۴۳۰۳
حجت الاسلام دانشی:

ضرورت تلاش برای رسیدن به نماز جمعه تراز انقلاب

ضرورت تلاش برای رسیدن به نماز جمعه تراز انقلاب
مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان گفت: نماز جمعه ما هنوز با نقطه مطلوب فاصله دارد و برای رسیدن به نماز جمعه تراز انقلاب رویکرد جدیدی در پیش گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام اصغر دانشی، مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت چهلمین سال اقامه نماز جمعه، گفت: نماز جمعه از مظاهر دینی جامعه است.

وی نماز جمعه را محل تبلیغ دین خواند و افزود: حضور در نماز جمعه نماد وحدت است و فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با شهدا را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام دانشی با بیان اینکه نماز جمعه خاستگاه نعمت خدمت رسانی است، یادآور شد: در پایگاه نماز جمعه مطالبه مردم از مسؤولان بیان می شود و مسؤولان نباید از انتقادهای ائمه جمعه ناراحت شوند، انتقادها برای رفع مشکلات است.

وی به دیدار اخیر رهبر انقلاب با ائمه جمعه اشاره و عنوان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه برگزاری مطلوب نماز جمعه، شیوایی خطبه ها و دیگر توصیه ها باید سرلوحه قرار گیرد و ائمه جمعه به این سخنان توجه داشته باشند.

مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان اظهار داشت: افق حرکت ما در راستای ساماندهی برای رسیدن به نماز جمعه تراز انقلاب است و در این راستا باید گام های استواری برداشته شود و در سایه وحدت و همدلی اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نماز جمعه تراز انقلاب شورای سیاست گذاری ائمه جمعه رویکرد جدیدی اتخاذ کرده است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات