۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۱۴۳۲۴
مدیر حوزه علمیه خراسان:

مبنای کار در حوزه علمیه خراسان، تحول مد نظر رهبری است

مبنای کار در حوزه علمیه خراسان، تحول مد نظر رهبری است
مدير حوزه علمیه خراسان گفت: اقدامات مناسبی در زمینه تحول در حوزه علمیه خراسان انجام شده که امیدواریم به سرانجام مطلوب برسد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، آیت الله سید مصباح عاملی در دیدار با حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به حکم انتصاب شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان از سوی مقام معظم رهبری، ابراز کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در این حکم به بحث تحول مرتبط می باشد که آن را مبنای عملکرد خویش، قرار داده ایم.

مدیر حوزه علمیه خراسان افزود: رهبر معظم انقلاب، رسالت تاریخی حوزه علمیه را پاسخگویی عنوان کرده اند که عرصه های حوزه، جامعه، نظام و بین الملل را شامل می شود.

آیت الله عاملی با اشاره به اولویت های دانشی، بینشی، ارزشی و روشی برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه علمیه خراسان، اظهار کرد: این حوزه با استفاده از رهنمودهاي ایشان در قالب الگوهایی جدید به نظام سازی و برنامه ریزی پرداخته است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه کارهای خوبی در زمینه تحول انجام شده که امیدواریم به سرانجام مطلوب برسد، تصریح کرد: تحول دو بعد درونی و بیرونی دارد که تا تحول درونی اتفاق نیفتد، نمی توان انتظار داشت که این امر در بیرون به نتیجه برسد از این رو، حوزه علمیه با توجه به تحول، باید خود را برای پاسخ گویی همه جانبه آماده کند.

آیت الله عاملی ضمن تقدیر مجدد از حضرت آیت الله جوادی آملی برای حضور در مشهد مقدس، بهره مندی از مقام مرجعیت برای حوزویان را فرصت مغتنمی دانست که طلاب می توانند از اين زمان ارزشمند استفاده کنند.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات