۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۱۴۳۲۷

فعالیت قرارگاه خدمت رسانی و فرهنگی مدرسه باب الحوائج اهواز در عین دو

فعالیت قرارگاه خدمت رسانی و فرهنگی مدرسه باب الحوائج اهواز در عین دو
حجت الاسلام حیادر از فعالیت قرارگاه خدمت رسانی و فرهنگی مدرسه علمیه باب الحوائج در منطقه محروم عین دوی اهواز خبر داد.
حجت الاسلام مصطفی حیادر، مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از حضور طلاب مدرسه در دوره تربیت طلبه انقلابی خبر داد و گفت: در این دوره ۱۵ طلبه شرکت کردند که هم اکنون در دوره حضور دارند.

مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز، حضور در دوره تربیت طلبه انقلابی و فعالیت فرهنگی در مساجد را اهم فعالیت‌های تابستانی طلاب بیان کرد و افزود: برخی طلاب در قرارگاه خدمت رسانی و فرهنگی مدرسه که در منطقه محروم عین دو قرار دارد به ارائه خدمات فرهنگی و سازندگی اشتغال دارند؛ از این رو با تعطیلات تابستانه برای طلاب موافق نیستیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: قرارگاه خدمت رسانی و فرهنگی مدرسه شامل کمیته‌های سازندگی، فرهنگی و خدمات اجتماعی است و طلاب با حضور در آن ضمن ارتباط با عموم مردم فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام حیادر با اشاره به اینکه ۱۵ طلبه را برای سال تحصیلی جدید خواهان هستیم، خاطرنشان کرد: دوره اختبار را از دو روز گذشته برای همه طلاب برگزار کردیم که در خلال آن همه دروس خوانده شده در سال تحصیلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه دوره اختبار تا نیمه مردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی و توزیع اقلام غذایی از سوی طلاب فقط در منطقه محروم عین دوی اهواز صورت می‌گیرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات