۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۶۱۴۳۵۴

فلسطینیان وبلاگر سعودی حامی عادی‌سازی با صهیونیست‌ها را اخراج کردند

فلسطینیان وبلاگر سعودی حامی عادی‌سازی با صهیونیست‌ها را اخراج کردند
فلسطینیان در قدس اشغالی یک وبلاگر سعودی و حامی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، را از مسجد الاقصی بیرون کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، فلسطینیان در قدس اشغالی، روز گذشته «محمد سعود» وبلاگر سعودی را که در چارچوب سفر یک هیئت رسانه‌ای عرب در سرزمین‌های اشغالی به‌سر می‌برد از مسجدالاقصی بیرون کردند.

فلسطینیان خشمگین، با سر دادن شعارهای «ای انسان حقیری، که خواهان برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی هستی»، «مردک برو تل‌آویو»، «ای انسان پست و حقیر برو با یهودیان باش»، «آشغال، از مسجد الاقصی برو بیرون» و «برو تو کنست (یهودیان) نماز بخوان» از این وبلاگ‌نویس سعودی استقبال کردند.

فیلم‌ها و تصاویری از صحنه بیرون راندن این وبلاگر سعودی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

این وبلاگر سعودی در صفحه کاربری خود در توییتر، که اسمش را با حروف عبری نوشته است، خودش را یک قانون‌مدار معرفی کرده که هیچ وابستگی سیاسی ندارد. او در عین حال در توییتی، خواستار برقراری روابط دیپلماتیک میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی شده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه از سفر هیئتی از خبرنگاران و وبلاگ‌نویسان عرب به فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کرد که این سفر به درخواست رسمی وزرات خارجه انجام شده است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز در این‌باره اعلام کرد، برنامه سفر این هیئت رسانه‌ای عرب شامل بازدید از موزه هولوکاست، اماکن مقدس در شهر قدس، «الناصره»، «حیفا» و «تل‌آویو» خواهد بود و این دیدار با هدف آشنایی نزدیک این افراد با اسرائیل صورت گرفته است.

سفر این هیئت رسانه‌ای عرب به فلسطین اشغالی، که خواهان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، در شرایطی انجام می‌شود که روز گذشته رژیم اشغالگر قدس تخریب 100 واحد مسکونی متعلق به فلسطینیان در محله «وادی الحمص» واقع در جنوب قدس را آغاز کرده است. «ولید عساف» رییس‌«کمیته مقابله با دیوارکشی صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین» در این خصوص به پایگاه خبری فلسطین الیوم گفته این عملیات بزرگترین جنایت جنگی است و پس از سال 1967 تا کنون بی‌سابقه بوده است./847/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات