۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶
کد خبر: ۶۱۴۳۷۹
وزیر دادگستری:

فعالان اقتصادی بازوان دولت در شکل گیری اقتصاد سالم و پویا هستند

فعالان اقتصادی بازوان دولت در شکل گیری اقتصاد سالم و پویا هستند
وزیر دادگستری گفت: اصناف با تامین اجناس مورد نیاز مصرف کنندگان و رعایت انصاف در خرید و فروش و مبادلات تجاری یاری گر دولت در شکل گیری اقتصادی سالم و پویا هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سیدعلی رضا آوائی در جمع تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان ایلام اظهار داشت: فعالان اقتصادی و صنعتی به شرایط فعلی حاکم بر دولت و کشور واقف و اشراف دارند و انتظار از این قشر تاثیرگذار و مهم این است که خواسته ها و انتظارات خود را متناسب با درک وضعیت دولت مطرح و پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: صنعتگران و بازرگانان و در کل همه فعالان اقتصادی از کل تا جزء بازوی کارآمد دولت هستند که در همه برهه های زمانی با حضور به موقع در صحنه ها سعی در ایجاد آرامش روانی در بازار و تلاش برای تامین نیازهای مصرف کنندگان دارند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه هیجان کاذب و شدید موجب تنش و مختل شدن آرامش روانی و افزایش مشکلات در بازار می شود، یادآور شد: اصناف و بازرگانان با تامین اجناس مورد نیاز مصرف کنندگان و رعایت انصاف در خرید و فروش و مبادلات تجاری یاری گر دولت در شکل گیری اقتصادی سالم و پویا هستند.

آوائی در ادامه از نمایندگان اصناف، تجار، فعالان اقتصادی و تولیدی استان ایلام که برخی از خواسته های خود را به وزیر دادگستری برای پیگیری در دولت مطرح کرده بودند، خواست مهمترین خواسته ها و نیازهای حوزه فعالیت خود را که در استان قابل حل شدن نیست، به صورت مکتوب بنویسند تا در جلسه فردای هیات دولت اهم این موارد مطرح شود.

وی گفت: ایجاد شعب و دادگاه های ویژه رسیدگی به پرونده های تجار، فعالان اقتصادی و تولیدگران در استان ایلام به دستور رییس دادگستری قابل انجام است و در مورد مراوده با کشور عراق، دولت در صدد افزایش سطح ارتباطات تجاری و قضایی با کشور عراق است و در این راستا با هیات های بلندپایه این کشور رایزنی های متعددی صورت گرفته است.

محمد قمین
ارسال نظرات