۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۷
کد خبر: ۶۱۴۳۸۶
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

انهدام پهپاد آمریکایی سبب ارتقای منزلت اجتماعی نظام اسلامی شد

انهدام پهپاد آمریکایی سبب ارتقای منزلت اجتماعی نظام اسلامی شد
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا سرنگونی پهپاد آمریکایی را حرکتی شجاعانه در فروریختن هیمنه آمریکا عنوان کرد واین اقدام دلاورانه بیانگر اقتدار عالی ایران دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح به میزبانی نیروی انتظامی گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی، حرکتی شجاعانه و دلاورانه و نقطه عطفی در فروریختن هیمنه آمریکا بود و بیانگر اقتدار فوق العاده جمهوری اسلامی ایران است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: این حرکت شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیار و تأثیر شگرفی در قدرت مقاومت و روحیه این جبهه گذاشت همچنین باعث ارتقای منزلت اجتماعی نظام اسلامی شد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن به قدرت موشکی ما پی برده است، اما با این حرکت سپاه پاسداران متوجه عظمت قدرت دفاع پدافندی جمهوری اسلامی ایران نیز شد، به طوری که استکبار و دشمنان نظام اسلامی از این اقدام قدرتمند سپاه هاج و واج ماندند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تأکید بر اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اگر سه عنصر "ایمان، صبر و بصیرت" در نیرو‌های مسلح ما مضاعف شود به دستاورد‌های عظیمی می‌رسیم، البته امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مکتب قرآن و ولایت تربیت و پرورش می‌یابند و قدرت عظیمی دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: قرآن، رهبری و قانون، منشور حیات بشر بوده و رهبری محور اجرایی و عملیاتی کردن و ساماندهی محتوای قرآن و اجرای منشور الهی برای بشریت است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: بعثت انبیای الهی از حضرت آدم تا آخرین پیام آور الهی حضرت محمد (ص) زمینه پایه گذاری بزرگ‌ترین تمدن بشری در شبه جزیره عربستان را فراهم آورد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با طرح این سوال که بین قرآن و رهبری چه نسبتی وجود دارد؟ گفت: پیوستگی تام و تمام بین قرآن و رهبری وجود دارد و این دو ارکان اساسی برای تأمین نیاز‌های بشر هستند و تحقق آن نیازمند یک مدیریت کامل، برتر و مطلوب و از طرفی مستلزم قانونی جامع، کامل و مطلوب است.

وی با بیان اینکه "رهبری و قرآن" و "رهبری و قانون انقلابی" دو رکن تکامل بخش بشر هستند، خاطرنشان کرد: رهبری مطلوب برای تحقق و استمرار قرآن در جامعه پیش بینی شده و آیات شریف قرآن کریم در مورد جانشینی انبیاء و اولیاء الهی مبین این واقعیت است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با طرح این سوال که رابطه قرآن با رهبری چیست؟ ادامه داد: پیامبر اعظم (ص) در آخرین و مهم‌ترین وصیت خود بر توسل به "قرآن" و "عترت" تأکید داشتند، این دو از همه جدایی ناپذیرند و اگر تکامل و سعادت را می‌خواهیم باید به قرآن و عترت متوسل شویم.

وی با تأکید بر اینکه با تمسک به آیات قرآنی باید در برابر جبهه استکبار ایستاد، مطرح کرد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام دینی و اسلامی در جامعه ما، قرآن به حیات خود بازگشت و نهضت گرایش به قرآن کریم پویا شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و این نظام متکی به قرآن است و اگر امروز شاهد عزت و اقتدار کشور هستیم به برکت قرآن است و این انقلاب اسلامی بود که اسلام را مطرح کرد تا آنجا که شاهد گسترش دین مبین اسلام هستیم.

وی با تأکید بر اینکه عزت و اقتدار کشور در گرو پیوند با قرآن کریم است، ادامه داد: در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی شاهد معجزات فراوانی بودیم تا آنجا که توسل به قرآن و عترت برای نظام اسلامی همواره عزت آفرین بوده است.

محمد قمین
ارسال نظرات