۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۱۴۳۹۹

تصمیم عجیب پادشاه عربستان درباره وبلاگ‌نویس سعودی

تصمیم عجیب پادشاه عربستان درباره وبلاگ‌نویس سعودی
روزنامه‌های رژیم صهیونیستی از نخستین واکنش پادشاه عربستان به رسوایی «محمد سعود»، وبلاگ‌نویس عربستانی در فلسطین اشغالی، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه «جروزالم پست» فاش کرد که ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی در واکنش به رسوایی «محمد سعود» وبلاگ‌نویس و فعال رسانه‌ای عربستان در فلسطین اشغالی، به وزارت کشور دستور داده‌ است که اوراق هویت وی را باطل کند.
 
بر اساس اخبار به دست آمده، تاکنون هیچ یک از روزنامه‌های عربستان سعودی جزییاتی را درباره این خبر منتشر نکرده‌اند.

این در حالی است که یک مقام سعودی در گفت‌وگو با خبرگزاری «عمون» اردن، باطل‌ کردن اوراق هویت محمد سعود به دستور پادشاه عربستان را انکار کرده و گفته‌ است که چنین خبری صحت ندارد.
 
محمد سعود، وبلاگ‌نویس و فعال سیاسی سعودی، از حامیان عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی است و پیش‌تر خواستار «صلح» کشورش با این رژیم شده بود.

این فعال رسانه‌ای سعودی، که به‌ همراه هیأتی از فعالان رسانه‌ای کشورهای عربی به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده‌ است، روز دوشنبه گذشته در حال گشت‌زنی در مسجدالاقصی بود که جوانان فلسطینی با پرتاب کفش و صندلی پلاستیکی به سمت او و با تحقیرهای فراوان وی را از مسجدالاقصی بیرون انداخته و برضد سیاست‌های ریاض در عادی‌سازی روابط با تل‌آویو شعار دادند. /983/ب

منبع:ایکنا

ارسال نظرات