۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۱۴۴۲۹

تمدید مهلت نام نویسی در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت

تمدید مهلت نام نویسی در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت
مهلت ثبت نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود دکتر سعید کاظمی آشتیانی تا 10 مردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهلت ثبت نام در نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت که به منظور ایجاد و شناخت بیشتر حوزه پژوهشی "پیشرفت در جمهوری اسلامی" و با هدف تربیت و حمایت از پژوهشگران این عرصه؛ در حسینیه هنر تهران، برگزار می‌شود تا 10 مردادماه تمدید شد.

نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود دکتر سعید کاظمی آشتیانی در دو بخش عمومی و تخصصی در تابستان 98 و با حضور مدیران ارشد، دانشمندان و کارشناسان و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو در جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

مقدمه‌ای بر تعریف و ضرورت تاریخ شفاهی پیشرفت، سیری در هنر و ادبیاتِ پیشرفت در ایران و جهان، تصویری هوایی از پیشرفت در ایران، مدیریت دانش، آسیب شناسی فرصت‌ها و تهدیدها در مساله پیشرفت و تجربه دنیا در حمایت فرهنگی از پیشرفت ‌محورهای این دوره مقدماتی خواهد بود.

مهلت ثبت نام در دوره مقدماتی تا تاریخ 10 مردادماه 98 تمدید شده است و علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 42795333 تماس گیرند. درضمن از افرادی که دوره فوق را به خوبی گذارنده باشند در حوزه تاریخ نگاری پیشرفت همکاری به عمل خواهد آمد.

نخستین دوره آموزش تاریخ شفاهی پیشرفت یادبود دکتر سعید کاظمی آشتیانی با همکاری شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشکده و پژوهشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین(ع)، پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری، پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف، شبکه کانون‌های تفکر ایران و نشر الگو نگار پیشرفت در حسینیه هنر تهران برگزار می‌شود./1324/د102/س

مصطفی رستمی
ارسال نظرات