۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۱۴۴۳۶
با حضور مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

شصت و سومین جلسه شورای مدیران پژوهشگاه برگزار شد

شصت و سومین جلسه شورای مدیران پژوهشگاه برگزار شد
شصت و سومین جلسه شورای مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حضور رئیس پزوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مدیران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، شصت و سومین جلسه شورای مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در تالار امام مهدی(ع) پژوهشگاه با حضور رئیس پزوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مدیران محترم برگزار شد.

در این جلسه که به دبیری دکتر علی اکبری معلم برگزار شد موضوعات ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
۱. معرفی سامانه فرایندهای پژوهشی در اتوماسیون اداری چارگون توسط رئیس محترم اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه جناب آقای مهندس پهلوانی
۲.معرفی شیوه استفاده پژوهشگران از کتابخانه دیجیتالی آستان قدس رضوی و دانشگاه علامه طباطبایی توسط رئیس محترم اداره فناوری اطلاعات.
۳. گزارش تدوین برنامه راهبردی پژوهشگاه توسط گروه برنامه ریزی و بودجه پژوهشگاه.
۴. مسائل جاری پژوهشگاه.

در آغاز جلسه ابتدا مهندس پهلوانی رئیس محترم اداره فناوری اطلاعات در مورد سامانه فرایندهای پژوهشی توضیحاتی را ارائه دادند و مزایا و کاستی های آن را تبیین کردند و توصیه های لازم را در این زمینه به مدیران محترم ارائه دادند و در ادامه به برخی از ابهام های مدیران محترم پاسخ دادند.

همچنین وی درمورد موضوع دوم به معرفی شیوه استفاده پژوهشگران و اعضای هیات علمی از دو کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی و دانشگاه علامه طباطبایی پرداخنند و ضمن تبیین بخش های مختلف افراد را ترغیب به استفاده از این دو کتابخانه کردند.

گفتنی است، در این جلسه دکتر علی اکبری معلم سرپرست گروه طرح و برنامه ریزی در مورد تدوین برنامه راهبردی پژوهشگاه توضیحات مفصلی ارائه دادند و در ادامه اعضای دیگر شورا نیز به نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

هم چنین در این جلسه حجه الاسلام والمسلمین نجف لک زایی رئیس محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اعلام این که در جلسه آینده در مورد پایگاه پژوهشگاه و پژوهشکده ها بحث خواهیم کرد از فعال شدن سایت به زبان عربی، انگلیسی و اردویی خبر داد.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد رونمایی سایت به زبان های دیگر نیز باشیم.

وی در مورد ساماندهی فضای مجازی و به ویژه کانال ها و شبکه های اجتماعی پژوهشگاه، مدیریت آن را به روابط عمومی و سایت پژوهشگاه محول کرد و بنا شد پژوهشکده ها در این زمینه نیز هماهنگی لازم با روابط عمومی پژوهشگاه داشته باشند و از ایحاد گروه و کانال ها با شماره های شخصی اجتناب شود./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات