۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۱۴۴۵۸

پیام تبریک امام جمعه تبریز درپی انتصاب مدیران بنیاد مستضعفان و کمیته امداد

پیام تبریک امام جمعه تبریز درپی انتصاب مدیران بنیاد مستضعفان و کمیته امداد
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پیام های جداگانه انتصاب مدیران بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پیام های جداگانه انتصاب مدیران بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی را تبریک گفت.

متن پیام ها به شرح زیر است:
برادر ارجمند؛ جناب آقای مهندس پرویز فتاح
ریاست محترم بنیاد مستضعفان

با سلام و تحیات؛
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان ریاست بنیاد مستضعفان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، علم و تقوا ، خصوصیات شایسته و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بی تردید حسن اعتماد معظم له به جنابعالی برای خدمت در این نهاد انقلابی گامی ارزشمند و اثرگذار در جهت توانمندسازی تهیدستان و مصروف کردن این امانت ملّی در جهت آبادانی و پیشرفت جامعِ مناطق محروم خواهد بود.
با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در راستای جریان‌سازی فعالیت جهادی در همه بخش‌های این بنیاد با رعایت دقیق بندهای اقتصاد مقاومتی و حضور جوانان انقلابی و متخصص، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

برادر ارجمند؛ جناب آقای سیّد مرتضی بختیاری
ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی(ره)

با سلام و تحیات؛
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، علم و تقوا ، خصوصیات شایسته و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بی تردید حسن اعتماد معظم له به جنابعالی برای خدمت در این نهاد انقلابی، اهداف نورانی این تشکیلات الهی را که همانا توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان و تقویت و رشد ایمانی و اعتقادی آنان است؛ در حوزه های اجتماعی، حمایتی، فرهنگی و معیشتی تحقق خواهد بخشید.
با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) برای توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تهیدست و رعایت کرامت و حرمت آنها، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

عباس قاسم پور
ارسال نظرات