۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۱۴۴۷۲

یک هزار و ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی در البرز انجام می‌شود

یک هزار و ۲۰۰ پروژه محرومیت زدایی در البرز انجام می‌شود
سردار مولایی گفت: ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی در سال جاری در کشور به بهره برداری خواهد رسید که در این میان سهم استان البرز یک هزار و ۲۰۰ پروژه است.
به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، ظهر امروز در آئین افتتاح طرح محرومیت زدایی یک مرکز درمانی در منطقه حیدرآباد در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مأموریت های مهم و تأثیرگذار در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، خدمات رسانی اجتماعی سپاه به مناطق محروم استان البرز است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: 40 هزار پروژه محرومیت زدایی در سال جاری در کشور به بهره برداری خواهد رسید که در این میان سهم استان البرز یک هزار و 200 پروژه است و این پروژه ها در حوزه های مختلف از جمله درمان، آب رسانی، تعمیر و ساخت اماکن قدیمی است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در مناطق محروم و کم‌برخوردار کرج اجرایی می‌شوند، اضافه کرد: پروژه‌های یادشده با توجه به امکانات مناطق برنامه‌ریزی و اجرایی خواهند شد؛ بحث نیروگاه خورشیدی نیز عملیاتی خواهد شد. روستاهای جامعه هدف این طرح شناسایی شده اند و پیگیر اجرایی شدن قطعی طرح هستیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در رابطه با مرکز درمانی افتتاح شده در حیدرآباد، یادآور شد: خدمات درمانی این مرکز تا حد امکان رایگان خواهد بود و بخش عمده پزشکان بازنشسته و یا فعال سپاه هستند.

مولایی افزود: طرح کرامت در استان البرز افزایش خواهد یافت؛ تاکنون طرح های کرامت در حوزه اجتماعی، توسعه پارک‌ها، امنیت‌ اجتماعی و پاک کردن مناطق و نقاط حادثه خیز از توزیع مواد مخدر اجرایی شده است.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات