۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۱۴۴۷۶

چراغ سبز عربستان به کشورهای حامی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

چراغ سبز عربستان به کشورهای حامی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی
عربستان سعودی با هدف جسورتر شدن کشورهای حامی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، چراغ سبز به آنها نشان می دهد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، عربستان سعودی از کشورهایی که منادی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، حمایت می کند و برای ادامه این جریان، به آنها چراغ سبز نشان می دهد.

به نوشته وبسایت خبری الخلیج آنلاین، هدف مقامات سعودی از این حمایت آن است که حامیان رژیم صهیونیستی برای سرکوفت زدن به مسأله فلسطین، جسورتر شوند.

بنا بر این گزارش، محمد السعود، یکی از وبلاگ‌نویسان سعودی در جریان سفر اخیر هیأت رسانه‌ای عربی به قدس اشغالی، از صحن‌های مسجدالاقصی اخراج و به وی اجازه زیارت این مسجد مقدس داده نشد.
 
جوانان فلسطینی نیز با پرتاب کفش و صندلی‌های پلاستیکی به سوی وی از سیاست‌های محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی اعلام بیزاری کردند.
 
در این میان نیز جمعیت بحرینی «مقاومت در برابر عادی سازی روابط»، طی بیانیه ای خواستار تحریم اقتصادی و اجتماعی کشورهایی شد که در پی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند./983/ب
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
از مشخصه های جامعه توحیدی دشمن شناسی است؛ از جمله مناسک حج این است که به یک جای مشخص که شیطان از آن گذر کرده است، 49 و یا 70 سنگ بیندازیم؛ در حج جهاد و دشمن شناسی وجود دارد و البته انداختن این سنگها نیز باید همراه با قصد قربت باشد.
0
0
پارسایی
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
حج بی برائت سازش با دشمنان اسلام است.
0
0