۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۱۴۵۰۴
با حضور آیت الله صدیقی صورت گرفت؛

رونمایی از سند راهبردی امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری

رونمایی از سند راهبردی امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری
در مراسم اختتامیه نشست تخصصی طرح تقویت مبانی اعتقادی از سند راهبردی امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری با حضور آیت الله صدیقی رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، عصر روز گذشته در مراسم اختتامیه نشست تخصصی طرح تقویت مبانی اعتقادی که به مدت ۲۱ روز ویژه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر این استان در شهرکرد برگزار شد، از سند راهبردی این فریضه الهی در استان چهارمحال و بختیاری با حضور آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام والمسلمین نکونام، امام جمعه شهرکرد رونمایی شد.

سردار علی محمد اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی از این سند راهبردی گفت: اهداف و چشم انداز برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در قالب این سند تدوین شده است که هر کدام در بازه زمانی مشخص عملیاتی خواهند شد.

وی با تشریح هدف کلان تدوین این سند راهبردی در استان خاطرنشان کرد: همگانی شدن دعوت به خیر با تکیه بر آموزه‌های قرآن و سیره انبیاء الهی و رهنمود‌های امامین انقلاب و تحقق اصل هشتم قانون اساسی هدف کلان ما از تدوین این سند راهبردی است.

اکبری با تأکید بر اینکه گسترش، تعمیق و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از ضرورت‌ها است، تصریح کرد: برای تحقق این امر باید روحیه مطالبه گری در مردم تقویت شود و از ظرفیت رسانه و هنر و فناوری به نحو احسن استفاده صورت گیرد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ما به دنبال ارتقاء کارآمدی نظام اجرایی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستیم، افزود: برای تحقق این اصل باید به دنبال ارتقاء جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در بین مسؤولان دولتی و افکار عمومی باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید حمایت و ارتقاء شأن، منزلت و کارآمدی آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار متولیان امر قرار گیرد که این اصل مهم به خوبی در این سند راهبردی دیده شده است، گفت: به یقین تربیت و افزایش دانش و مهارت فردی و گروهی نقش مهمی در این زمینه خواهد داشت./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات