۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۱۴۵۰۸
آیت الله طبرسی:

نماز جمعه دژ مستحکمی در برابر تفرقه افکنی دشمنان است

نماز جمعه دژ مستحکمی در برابر تفرقه افکنی دشمنان است
آیت الله طبرسی به شکست چهل ساله دشمن در برابر عزت و اقتدار ملت ایران اشاره کرد و گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه دژ مستحکمی در برابر تفرقه افکنی دشمنان ملت ایران اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله طبرسی، نماینده، ولی فقیه در مازندران چهارشنبه در دیدار مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و جمعی از فعالان ستاد نماز جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن پنجم مرداد، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران، گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه بهترین مکان برای نمایش وحدت و همبستگی ملی است.
 
وی با بیان این که نماز جمعه بهترین ظرفیت برای تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است، افزود: به همین دلیل دشمن چهل سال است تلاش می‌کند تا میان صفوف به هم پیوسته مردم فاصله بیاندازد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری به شکست چهل ساله دشمن در برابر عزت و اقتدار ملت ایران اشاره کرد و گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه دژ مستحکمی در برابر تفرقه افکنی دشمنان ملت ایران اسلامی است.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن در همین تریبون‌های نماز جمعه خنثی شده است، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه همچون دیدبانی هوشیار و بیدار، با رصد دقیق رفتار و گفتار دشمن، توطئه آن‌ها علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی را خنثی می‌کنند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که روشنگری و آگاهی بخشی ائمه جمعه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، بسیاری از توطئه‌ها علیه انقلاب را خنثی و دشمنان ملت ایران را رسوا می‌کند، بیان داشت: هراس دشمن از صفوف به هم پیوسته مردم در نماز‌های جمعه به دلیل اثرگذاری مطلق این پایگاه عبادی سیاسی بر توطئه‌ها و تحرکات آن‌ها است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، ائمه جمعه را پل ارتباطی میان مردم و نظام اسلامی معرفی کرد و افزود: اقشار مختلف مردم ائمه جمعه هر شهر را پناهگاهی مطمئن برای بیان مشکلات و درد‌های خود می‌دانند و همین امر موجب یک پیوند عمیقی میان مردم و روحانیت شده است.
 
آیت الله طبرسی، بیان مشکلات، مطالبات و دغدغه‌های مردم در تریبون نماز‌های جمعه را اقدامی مناسب از سوی ائمه جمعه برشمرد و گفت: ائمه جمعه با تذکرات و نقد‌های دلسوزانه خود، مسیر را برای خدمت رسانی بهتر مسؤولان به مردم هموار می‌کنند.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت و توان نسل جوان در ستاد‌های نماز جمعه تأکید کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر ضرورت بکارگیری از نیروی جوان در عرصه‌های مدیریتی کشور تأکید داشتند، باید مسؤولیت‌ها بیشتر به جوانان سپرده شود./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات