۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۱۴۵۲۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مهارت و حرفه‌آموزی یکی از نعمت‌های ارزشمند در کشور است

مهارت و حرفه‌آموزی یکی از نعمت‌های ارزشمند در کشور است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز انواع و اقسام نعمت‌های ارزشمند در کشور وجود دارد که در کنار این نیز مهارت آموزی و حرفه آموزی یکی از نعمت‌های ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اظهار داشت: خدمت کردن به مردم جز عبادات است و کار در اسلام نیز از بهترین عبادات شمرده شده است.

وی گفت: هر کاری که با قصد قربت باشد عبادت است و عبادت نیز تنها به نماز، روزه و حج خلاصه نمی‌شود و کار کردن و آموزندگی از بهترین عبادات است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز انواع و اقسام نعمت‌های ارزشمند در کشور وجود دارد که در کنار این نیز مهارت آموزی و حرفه آموزی یکی از نعمت‌های ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اقدام فنی و حرفه‌ای در به کارگیری جوانان و مهارت آموزی ارزشمند است تصریح کرد: هر انسان مسلمانی باید برای تامین زندگی خود کار کند و این یکی از واجبات است.

وی ادامه داد: کار کردن روی بدن انسان تاثیرگذار بوده و یک ورزش به نام و نشان است و از نظر روانی نیز روی اشخاص تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انسان‌های بیکار همواره یک خلأ را در شخصیت خود احساس می‌کنند؛ کار از نظر اجتماعی نیز ارزشمند بوده اما بالاتر از این‌ها ارزش‌های الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: خداوند متعال انسان‌ها را طوری آفریده که با سایر موجودات متفاوت است و خودشان باید به دنبال کار بروند و همین نیاز بشر را می‌سازد لذا در هر کار خداوند حکمتی است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
حج مظهر همه دستورات مکتب اسلام است؛ در فریضه حج انواع عبادت وجود دارد و می توان شمه ای از دستورات اسلام را در آن مشاهده کرد؛ در حج برادری، عدالت، نظم و خشم مقدس پاکی وجود دارد.
0
0