۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۱۴۵۷۴
استاد حوزه علمیه:

طلاب مهارت های تبلیغی را در ایام تابستان فرا گیرند

طلاب مهارت های تبلیغی را در ایام تابستان فرا گیرند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به تعطیلات تابستانی طلاب، گفت: ایام تابستان بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌های تبلیغی برای طلاب است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با ایام تابستان برای طلاب، گفت: طلاب ایام تابستان را بهترین وقت برای درس خواندن و یاد گرفتن مهارت‌ها بدانند.
 
وی افزود: طلبه‌ای که در طول سال درس نخوانده، تابستان بهترین موقعیت بوده که درس‌های خود را کامل کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که تبلیغ دین در روستا‌های محروم و شهر‌ها از وظایف طلاب محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مطالعه تاریخ اسلام، تاریخ تشیع و یادگیری فرقه ها یکی دیگر از کار‌هایی بوده که طلاب می‌توانند در ایام تابستان یاد بگیرند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان ابراز کرد: فعالیت در رسانه و فضای مجازی از دیگر کار‌هایی بوده که طلاب می‌توانند در ایام تابستان انجام دهند تا بتوانند در کنار درس مهارتی هم یاد بگیرند.
 
وی با توجه به این که مسؤولان حوزه در ایام تابستان برای طلاب برنامه ریزی کنند، اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های غیر درسی همچون تاریخ، رسانه، فرق و.. از کار‌های مهم مسؤولان در حوزه شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی بیان داشت: تبلیغ چهره به چهره و تبلیغ در رسانه را طلاب می‌توانند در ایام تابستان برای خود برنامه ریزی کنند و طلاب نباید تمام وقت خود را در فضا‌ی مجازی هدر بدهند و منبر هم یکی از مصادیق تبلیغ برای طلاب است.
 
وی در پایان با اشاره به این که طلاب به وقت و زمان خود نظم دهند، گفت: ایام تابستان بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌های تبلیغی برای طلاب شمرده می‌شود./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات