۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۶۱۴۶۰۱
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ستاد امر به معروف و نهی از منکر پژوهش محور عمل کند

ستاد امر به معروف و نهی از منکر پژوهش محور عمل کند
امام جمعه همدان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از گزارش دهی به مرحله عمل برسد، زیرا امر به معروف و نهی از منکر یک واجب دینی است و باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان بیان داشت: جلسات این چنینی باید موضوع محور اداره شوند تا نتیجه داشته باشد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که امر به معروف و نهی از منکر امری پر اهمیت در جامعه است باید برای هر جلسه دستور کاری مشخص شود و در نهایت مصوبات جلسات پیگیری و عملیاتی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید از گزارش دهی به مرحله عمل برسد زیرا امر به معروف و نهی از منکر یک واجب دینی است و باید در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت پژوهش محور در جلسات، آسیب شناسی شده و در نهایت پیگیری شود ولی متاسفانه در مقام عمل اینگونه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: بسیاری از دختران و زنانی که بی حجاب در جامعه حاضر می شوند بی دین نیستند بلکه غافل از این مساله هستند، آنها نمی دانند که حجاب یک ارزش دینی است.

وی ادامه داد: ما باید با ارزش سازی مسایل اسلامی همچون حجاب، کشور را به سمت و سوی تمدن اسلامی هدایت کنیم.

امام جمعه همدان بیان داشت: گاهی یک جمله کوتاه تبلیغاتی می تواند در جامعه آثار فراوانی را به همراه داشته باشد و ما باید از این ظرفیت در فرهنگ سازی دینی استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: دشمنان اسلام با تمام قوت خود به دنبال ارزش سوزی جامعه اسلامی هستند و ما باید با اهتمام به دستورات دینی و با تمام قوای خود مقابل این هجمه ها بایستیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات