۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۶۱۴۶۰۵
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی خبر داد؛

تربیت ۵۰ مربی ویژه کودک و نوجوان در حوزه علمیه خراسان شمالی

تربیت ۵۰ مربی ویژه کودک و نوجوان در حوزه علمیه خراسان شمالی
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: در قالب طرح تربیت مربی ویژه کودک و نوجوان در حوزه علمیه استان، ۵۰ طلبه خواهر و برادر آموزش‌های مربوطه را دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، عصر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان در حوزه علمیه استان، اظهار کرد: این طرح با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و به‌منظور تربیت مربی ویژه کودک و نوجوان در حوزه علمیه خراسان شمالی اجرایی می‌شود.

وی ضمن تبیین چگونگی برگزاری این کلاس‌ها گفت: این دوره در 11 هفته با استفاده از اساتید شاخص در عرصه کار با کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی در ادامه افزود: 130 طلبه برادر و خواهر در مصاحبه ورودی این دوره شرکت کردند و درنهایت 50 طلبه در این دوره حضور خواهند داشت.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: امیدواریم با رویکرد دانش‌افزایی و ارتقای مهارت‌های طلبگی که در حوزه علمیه استان هست، شبکه تخصصی تبلیغ مؤثر در استان را به‌صورت هدفمند شکل دهیم.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی هم در این مراسم، اظهار کرد: 130 نفر از طلاب برادر و خواهر جهت شرکت در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ثبت‌نام کردند که مصاحبه از این افراد برای گزینش نهایی به مدت چهار روز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مصاحبه مزبور از بیست و دوم تیرماه تا بیست و پنجم این ماه برگزار شد، اضافه کرد: در پایان 50 نفر گزینش شدند که گزینش‌شدگان به مدت 11 هفته پنج‌شنبه و جمعه‌ها برای دریافت آموزش‌های لازم در کلاس شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مهرپویان افزود: در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان، با استفاده از اساتید مجرب و توانمند، مباحث و آموزش‌های مختلفی در موضوع‌های روش کلاس داری، روش بیان احکام، مبانی تعلیم و تربیت طراحی (هنر و خلاقیت)، مسابقات فرهنگی، فنّاوری آموزشی ادبیات کودک و نوجوان (شعر و قصه) و اردو داری به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات