۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۱۴۶۲۱
حجت الاسلام لبخندان:

صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت است

صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت است
مدیر موسسه فرهنگی هنری اندیشه های اسلامی سجادیه با بیان این که سعادت بشریت در دلدادگی به ساحت قرآن و عترت است، گفت: صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدعلی لبخندان مدیر موسسه فرهنگی هنری اندیشه های اسلامی سجادیه شامگاه پنجشنبه در همایش سید العابدین که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: با وجود همه مشکلات اجازه ندادیم که ترویج معارف با دو بال قرآن و عترت تعطیل شود.

وی افزود: امروز با دنیای خشونت، وحشی گری و خون ریزی مواجه هستیم و با استفاده از معارف اهل بیت(ع) به ویژه امام سجاد(ع) می توانیم تأثیرگذاری های شگرفی داشته باشیم، ما سعی کردیم که معارف حضرت سجاد(ع) به صورت بین المللی معرفی و تبیین شود.

حجت الاسلام لبخندان با بیان این که امروز در 26 کشور جهان با محوریت اهل بیت(ع) و نام مقدس امام سجاد(ع) فعالیت می کنیم، اظهار داشت: اگر بشر دنبال الگوی اخلاقی و دنبال عرفان برای سعادت وجود نورانی امام زین العابدین(ع) و صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت است.

وی ادامه داد: سعادت بشریت در دلدادگی به ساحت قرآن و عترت است، با همکاری مبلغان سعی در ترویج و نشر معارف و اعتلای معارف الهی با محوریت اهل بیت(ع) داریم.

مدیر موسسه فرهنگی هنری اندیشه های اسلامی سجادیه با بیان این که در استان هرمزگان بیش از 50 حافظ صحیفه سجادیه داریم، ابراز داشت: شرط حفظ صحیفه سجادیه این است که در ابتدا قرآن کریم حفظ شود.

وی عنوان کرد: معلمان حقیقی قرآن کریم، اهل بیت(ع) هستند و اگر می خواهیم به قله های سعادت برسیم راهی جز دل سپردن به ساحت مقدس و نورانی قرآن و اهل بیت(ع) نداریم.

محمد قمین
ارسال نظرات