۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۱۴۶۴۷
آیت الله طباطبایی نژاد:

دشمنان در حال عقب نشینی و رو به زوال هستند

دشمنان در حال عقب نشینی و رو به زوال هستند
امام جمعه اصفهان با تقدیر از توقیف کشتی انگلیس از سوی سپاه، گفت: دشمنان در حال عقب نشینی هستند و انگلیسی‌ها باید بدانند که توقیف کشتی ما اقدام متقابل به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با اشاره به توقیف کشتی انگلیس از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از این اقدام ارزنده سپاه تقدیر کرد و گفت: انگلیس باید بداند زمانی که کشتی ما را توقیف می‌کند با اقدام مشابه مواجه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: انگلیس دنباله رو آمریکا است همانطور که نخست وزیر جدید انگلیس مانند ترامپ است، به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت‌ها و مقاومت‌های مردم شاهد هستیم دشمنان هر روز در حال عقب نشینی و رو به زوال هستند و مردم باید بدانند این عاقبت کسانی است که راهنمای دینی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اهمیت نماز جمعه در روایات، اظهار کرد: برای روز جمعه و اهمیت این روز نیز روایات بسیار وجود دارد، در اسلام روزی بالاتر از جمعه و عیدی برتر از جمعه نیست، دعای افراد بین خطبه های نماز جمعه مستجاب می‌شود و برای غسل جمعه و حضور در نماز جمعه سفارش بسیار وجود دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه به برگزاری نخستین نماز جمعه کشور پس از انقلاب اسلامی در سال 58 و به دستور امام خمینی اشاره کرد و گفت: نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی برگزار شد و این مسیر اکنون چهل سال است که به برکت انقلاب اسلامی ادامه دارد و باید به این چهل سالگی توجه ویژه‌ای داشته باشیم، همانطور که بسیاری از پیامبران در چهل سالگی مبعوث شدند و انسان نیز به نوعی در این سن به تکامل می‌رسد./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات