۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۱۴۶۵۰
امام جمعه موقت کاشان:

ملت ایران امروز خرمشهر‌ها در پیش دارد + فیلم

ملت ایران امروز خرمشهر‌ها در پیش دارد + فیلم
حجت الاسلام احتشام با اشاره به اينكه امروز ملت ايران خرمشهرها در پيش دارد، گفت: آمریکایی که قرار بود از عربستان دفاع کند از خودشان هم نمی توانند دفاع کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام امروز درخطبه‌های این هفته نمازجمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزارشد، گفت: دشمنان اصلی ما آمریکا و اسرائیل هستند و اذناب داخلی آن‌ها نیز به پشتوانه آن‌ها به نظام خیانت می‌کنند.

وی افزود: قطعا با این مواضع و تصمیمات عجولانه و نابخردانه که رییس جمهور آمریکا گرفته است، مطمئنا اذناب آن‌ها در داخل کشور از دیده تیز بین ملت ایران پنهان نخواهند بود.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز دوره بزن و در رو به پایان رسیده است و یکی بزنند ده تا می‌خورند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اقتدار رهبری به چنان اقتداری رسیده است که نیروی مقتدر سپاه پاسداران کشتی انگلیسی را در حالیکه ناو انگلیسی او را حمایت می‌کرد متوقف و دشمن را خوار و ذلیل می‌کنند.

حجت الاسلام احتشام با اشاره به اینکه امروز ملت ایران خرمشهر‌ها در پیش دارد، اظهار داشت: اگر برخی از مسؤولان بار دیگر قصد مذاکره با دشمن را مطرح کنند ملت قهرمان ایران اسلامی چنین مسؤولانی را تحمل نخواهند کرد.

وی افزود: بعد از سرنگونی پهپاد آمریکایی جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد به مرحله‌ای از قدرت و عزت رسیده است که هنگام دیدار رییس جمهور ونزوئلا با وزیر امور خارجه ایران، ایشان را پهپاد ایرانی خطاب می‌کند.

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: با سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی سپاه پاسداران آمریکایی‌ها از ترس و وحشت از یمن خارج شدند و به مسؤولان ایران پیام دادند اشتباه کردند و قصد جبران گذشته را دارند و بعد از آن عربستان سعودی به مسؤولان ایرانی پیام داد.

حجت الاسلام احتشام گفت: اگر امروز شاهد پیام مقامات عربستانی به جمهوری اسلامی ایران هستیم برای این است که آمریکایی که قرار بود از آن‌ها در برابر یمن و ایران حمایت کند از خودشان هم نمی‌توانند در برابر ملت قهرمان ایران دفاع کنند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) و رهبری که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند افزود: امروز برخی آدرس اشتباه می‌دهند و فواید برجام را مطرح می‌کنند تا برخی تحریک شوند و فضای به وجود آمده اتحاد را خدشه دار کنند./۱۳۰۷/پ202/ب1
تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات