۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۶۱۴۶۵۶
حجت الاسلام ذوالنور خطاب به برخی مسؤولان:

اگر با جاسوسان مقابله نمی کنید، دست و پای دستگاه های امنیتی را نبندید

اگر با جاسوسان مقابله نمی کنید، دست و پای دستگاه های امنیتی را نبندید
رییس کمیسیون امنیت ملی با انتقاد از گرای برخی مسؤولان به دشمنان به فشار بیشتر بر ملت ایران گفت: اگر با جاسوسان مقابله نمی کنید، دست و پای دستگاه های امنیتی را نبندید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز در تجمع مردم قم در حمایت از سریال گاندو با حضور عوامل این فیلم بصیرت بخش با اشاره به اینکه برخی در مملکت به حاشیه ها می پردازند، گفت: عده ای مملکت را به امید غربی ها و مذاکرات معطل نگه داشته و برای رفع مشکلات تلاش نمی کنند.

وی ادامه داد: در دوران برجام مشاهده کردیم که عده ای مملکت را بخاطر این ولد نامشروع معطل نگه داشتند، اما در نهایت این قضیه هیچگونه نفعی عاید کشور نکرد و تنها ضرر در پی داشت؛ کسانی که می گفتند «کاسبان تحریم»، تحریم ها برنخواهد گشت، امروز تحریم ها چندین برابر شده و کجا هستند که پاسخگوی آن باشند؟

حجت الاسلام ذوالنور خطاب به کسانی که می گفتند اگر برجام بار دیگر تکرار شود، باز آن را امضا می کنیم، گفت: آقایانی که انقلابی ها را متهم به «کاسبان تحریم» می کردید، امروز هیچ مایع سفید کننده ای نمی تواند روی شما را سفید کند.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای وزیری که می گویی اگر دوباره در موقعیت برجام قرار بگیرم، دوباره همین راه را می روم، این حرف شما یعنی برجام برای نابود کردن و تحت فشار قرار دادن مردم کافی نبوده و دوباره با تکرار آن می خواهید مردم را تحت فشار قرار دهید؛ چه تضمینی گرفته اید که این بلاها را سر مردم بیاورید؟ چرا می خواهید دوباره تجربه های تلخ را تکرار کنید؟

توان دفاعی پشتوانه دیپلماسی است

وی با بیان اینکه توان دفاعی پشتوانه دیپلماسی است، تصریح کرد: نفوذ در لایه مسؤولان این معنا را می دهد که در اوج مذاکرات برجام، مسؤولان ما حتی در سطح رییس قوه به اشتباه محاسباتی دچار می شوند؛ نگاه بنده نسبت به فعالیت های برخی مسؤولان بسیار بدبینانه تر است، زیرا اگر کسی از لحاظ سیاسی کودن هم باشد باز هم می داند که پشتوانه قوی دفاعی پشت دیپلمات ها را برای چانه زنی گرم می کند.

حجت الاسلام ذوالنور تأکید کرد: هنگامی که رییس قوه ای در اوج مذاکرات برجام و در زمانی که مانور ارتش در حال برگزاری بود، سخنرانی می کند و می گوید برخی گمان می کنند هر چه برد موشک های ما بیشتر شود، امنیت بیشتری ایجاد خواهد شد؛ دشمن بخواهیم یا نخواهیم پیام خود را از این سخن برداشت می کند؛ برداشت دشمن این است که سرمیز مذاکره به ایران امتیاز ندهد، بلکه هر چه می خواهد از ما امتیاز بگیرید، زیرا توان دفاعی برای کشور امنیت ایجاد نمی کند و موشک های ما مشکلی برای آنها نخواهد داشت.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نفوذ در رده مسؤولان کشور این است که یک مسؤولی که سکان دیپلماسی کشور در دست او است، بگوید دشمن می تواند با دو بمب تمام توان دفاعی کشور را نابود کند، معنای این سخن آن است که «ای دشمن به ما امتیاز ندهید، از ما امتیاز بگیرید، زیرا ما نابودشدنی و فناپذیر هستیم»؛ این سخنان سبب شد تا رؤسای جمهور آمریکا مرتب گزینه نظامی را به رخ ملت ایران بکشند.

دشمن دست از پا خطا کند شیشه عمر رژیم صهیونیستی نیم ساعت هم استمرار پیدا نخواهد کرد

وی با اشاره به مواضع مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در دیدار شینزوآبه ابراز کرد: دشمن با مشاهده مواضع مقتدرانه رهبری و توان دفاعی و بازدارنده ایران در اسقاط پهپاد متجاوز و توقیف کشتی نفتکش انگلیس به قدرت جمهوری اسلامی پی برده است؛ امروز دشمن از سر نجابت از حمله به ایران خودداری نمی کند، بلکه می داند اگر دست از پا خطا کند شیشه عمر رژیم صهیونیستی به نیم ساعت هم استمرار پیدا نخواهد کرد.

حجت الاسلام ذوالنور تصریح کرد: آقای وزیر شما باعث شدید که ما بخشی از توان موشک های زیرزمینی خود را برای خنثی کردن حرف شما افشا کرده و به نمایش بگذاریم، چرا دل مردم را خالی کرده و به دشمن قوت قلب می دهید؟ اثر نفوذ جریانی این است که وقتی می خواهند اینستکس را فراهم کنند و در چانه زنی با اروپا هستند، وزیری به تلویزیون آمده و بگوید فساد اقتصادی در جامعه ما یک واقعیت است.

وی ادامه داد: آقای وزیر چه شما بخواهید و چه نخواهید دشمن این پیام را می گیرد که باید فشار را بالا برده و در مذاکرات به ما تهمت آلوده بودن و مفسد بودن زده و بگوید باید برای کانال مالی هزینه بدهید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا کسانی که عمر خود را در دیپلماسی صرف کرده اند، آثار مواضع خود و تأثیر آن در روند دیپلماسی را نمی دانند و حرف می زنند؟ من نمی خواهم کسی را به نفوذ متهم کنم، اما یک معنای نفوذ این است که رهبر معظم انقلاب می فرمایند ما تحت هیچ شرایطی با آمریکا مذاکره نمی کنیم و رییس جمهور این مملکت بگوید ما درهای مذاکره با آمریکا را نبسته ایم و نخواهیم بست.

وی افزود: وقتی یک مسؤول از لحاظ فکری و روانی دچار تغییرات و تحولاتی شد که از اساس مبانی و اعتقادات اسلامی  و مسیر انقلاب زاویه گرفت، کشور را به سوی مسیرهای خطرناک سوق خواهد داد؛ نفوذ در سطح دستگاه های علمی و تصمیم گیری کشور و همچنین در سطح نخبگانی کشور سبب می شود که نخبگان کشور خیال کنند که از خود هیچ چیزی ندارند و دنیای غرب در نظرشان به صورت ویژه جلوه کند.  

اگر راست می گویید «گاندو» دروغ است، شکایت کنید

حجت الاسلام ذوالنور در ادامه با بیان اینکه برخی در کشور می گویند سریال «گاندو» دروغ، اتهام و توهین است، تأکید کرد: بحمدالله در این کشور رییس جمهوری داریم که سرهنگ نیست و حقوقدان است، پول دارد و حقوقدان های توانمند هم در اختیار دارد؛ اگر «گاندو» دروغ است، فیلم نامه نویس این سریال، فیلم نامه خود را بر اساس اطلاعاتی که از مراکز امنیتی و اطلاعاتی گرفته، نوشته است؛ اسامی این فیلم نامه از ابتدا مستعار نبود، بلکه صاحبان نفوذ و قدرت باعث شدند که اسامی تغییر داده شده و سانسور شود؛ کسانی که می گویند این فیلم نامه دروغ است، شکایت کنند و با اثبات مدعای خود فیلم نامه نویس و کسانی که تشویش اذهان عمومی کرده اند را محاکمه کنید!

وی اضافه کرد: چرا آقای رییس دفتر رییس جمهور می گوید ما حق شکایت را برای خود محفوظ می داریم؟ شما بیایید و شکایت کنید، زیرا این که حق شکایت را محفوظ می دانید، یعنی قیافه حق به جانب به خود گرفته اید، بروید شکایت کنید تا مردم نسبت به بوی گند و متعفن نفوذ بیشتر آگاه شوند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی آقایان گفته اند 20 درصد فیلم گاندو واقعیت است، گفت: قرار نیست که همان تاکسی که آقای جیسون رضاییان در آن نشسته بود را بیاورند تا آقایان قبول کنند که بر اساس واقعیت است؛ اگر جیسون رضاییان نفوذی نبود، پس چرا آمریکا قبول کرد که 1 میلیارد و 700 میلیون دلار از پول های بلوکه شده ایران را برای کسی که نفوذی و نه جاسوس است، تحویل دهد؟ می خواهید چه چیزی را از ذهن مردم پاک کنید؟ می خواهید چه چیزی را انکار کنید؟

وی تأکید کرد: دولت برای اینکه آن پول به نیروهای مسلح اختصاص پیدا نکند، تبصره ای را به مجلس فرستاد و ما گلوی خود را پاره کردیم تا این لایحه تصویب نشود؛ آیا موسوی در تیم هسته ای و دری اصفهانی و سید امامی جاسوس نبودند؟ اگر در مقابله با شبکه جاسوسی اقدام نمی کنید، دست و پای دستگاه های امنیتی را نبندید و بگذارید این عزیزان کار خود را انجام ندهند.

حجت الاسلام ذوالنور در پایان از همه دستگاه های اطلاعاتی کشور به ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) بخاطر دستگیری 17 جاسوس سازمان سیار تقدیر و تشکر کرد و گفت: از عوامل سریال گاندو نیز تشکر می کنیم و منتظر خلق حماسه های جدید از سوی این عزیزان هستیم./841/پ201/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
گابریل
Iran, Islamic Republic of
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
لطفا به جای حرف از طریق مراجع قضایی ورود کنید تا روند قانونی طی شود متهم کردن افراد یا یک مجموعه از طریق رسانه کار پوپولیستی هست.
0
0
ثمین
Iran, Islamic Republic of
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
چرا این مافیا رو معرفی نمیکنه؟
به مردم اسامی برخی مسؤولان رو که به دشمنان برای فشار بیشتر بر ملت ایران گرا میدهند اعلان کنین.
0
0