۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۶۱۴۶۷۳
امام جمعه نجف:

مشکلات منطقه با نابودی اسرائیل به پایان می رسد

مشکلات منطقه با نابودی اسرائیل به پایان می رسد
امام جمعه نجف اشرف، رژیم اشغالگر صهیونیستی را عامل اصلی مشکلات منطقه دانست و خاطرنشان کرد که با نابودی اسرائیل، این مشکلات به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف اشرف، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری (سلام الله علیها) برگزار شد، اقدام  دولت عراق در رفع شبح جنگ و کاهش تنش های منطقه را ستود و با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی از سوی انگلیس، اظهار داشت: استکبار جهانی باید در برابر مردم ما خضوع و خشوع کند.

وی ضمن نکوهش هر گونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی، اقدام ورزشکار عراقی در عدم مبارزه با ورزشکار اسرائیلی را ستود و بیان داشت: این اقدام بازیکن عراقی مایه عزت و شرافت است.

امام جمعه نجف ادامه داد: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از روزنامه نگاران عرب برای سفر به اراضی اشغالی  دعوت کرده بود که این اقدامشان با واکنش شدید مردم فلسطین مواجه شد. مردم ما هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند زیرا مشکل اصلی ما در منطقه اسرائیل است و با نابودی آن مشکلاتمان حل و فصل می شود.

وی در خطبه های دینی روز «دحو الارض» را یک روز دینی دانست که نشان دهنده رحمت الهی است و خداوند متعال این روز را برای خلافت و خلق انسان تعیین فرموده است.

گفتنی است که به نوشته وبسایت خبری اللؤلؤة، این بیانیه یادآور شد که اخیرا خبرگزاری های منطقه از سفر هیأتی متشکل از شش روزنامه نگار عرب به سرزمین های اشغالی خبر داده بودند.

طبق این بیانیه، مقامات تل آویو اعلام کرده اند که روزنامه نگارانی عرب از جمله سعودی و بحرینی از یادمان هولوکاست در قدس، ساختمان پارلمان و مکان های مقدس، دیدن کردند.

این اقدام در پی راه اندازی موجی از بی حرمتی به مسأله فلسطین از سوی روزنامه نگاران سعودی صورت می گیرد، تا جایی که برخی از آنها این  مسأله را برای کسانی مهم دانستند که مسأله دیگری غیر از آن ندارند که خود را به آن مشغول کنند!

ارسال نظرات