۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۱۴۶۸۸
حجت الاسلام حسینی کیا در گفت‌وگو با رسا:

مردم و مجلس از پلیس مقتدر در برخورد با هنجارشکنان حمایت می کنند

مردم و مجلس از پلیس مقتدر در برخورد با هنجارشکنان حمایت می کنند
نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که مجلس و مردم از پلیس مقتدر در برخورد با هنجارشکنان حمایت می کنند، گفت: هیچ جامعه ای قانون گریزی را بر نمی تابد.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا عضو هیأت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با حمایت از مواضع قاطعانه سردار اشتری در برخورد با هنجارشکنان جامعه، گفت: مهمترین وظیفه ذاتی ناجا برخورد با جرایم مشکوک و حریم شکنی هایی است که توسط برخی افراد خاطی صورت می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه در همه کشورها مردم خواستار اجرای دقیق قانون در کشورشان هستند، ادامه داد: در جامعه اسلامی مسلمانان موظف به تبعیت از قوانین اسلامی هستند و کسی نمی تواند بگوید من از فلان دستور را تبعیت نمی کنم و بر فرض مثال از رعایت حجاب اجتناب می کنم.

حجت الاسلام حسینی کیا با تاکید بر اینکه در هیچ حکومتی کسی حق ندارد مروج ناهنجاری در جامعه باشد، ابراز کرد: هیچ جامعه ای قانون گریزی را بر نمی تابد و با قانون شکنان برخورد می کند، حتی کسانی که دیگر کشورها سفر می کنند موظف هستند مطابق قانون همان کشورها رفتار کنند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه خلأهای قانون نیروی انتظامی باید مرتفع شود تا ناجا بتواند به راحتی به وظایف ذاتی خود عمل کند، گفت: می طلبد این خلأها در مجلس شورای اسلامی در حمایت از ناجا پیگیری و برطرف شود.

وی افزود: خادمان ملت از اقدامات ناجا در برخورد با خائین، متخلفین و کسانی که می خواهند هنجار شکنی کنند قاطعانه حمایت می کنند نیروی انتظامی نیز یقین بداند پشتوانه اصلی آنان مردم هستند.

حجت الاسلام حسینی کیا بیان داشت: اکثر متخلفانی که به صورت سازماندهی شده دست به هنجار شکنی می زنند افرادی بزدل و ترسو هستند که تحت تاثیر برنامه های ماهواره های معاند و افراد بی بندوبار قرار گرفتند که برخورد با این افراد لازم و ضروری به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع ناجا با کسانی که می خواهند حریم نظام اسلامی را برهم بزنند برخورد می کند و از انجام وظیفه ذاتی خویش کوتاه نخواهد آمد و دستگاه قضا نیز در حمایت از ناجا باید با متخلفین به شدت برخورد کند./813/ت302/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات