۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۳
کد خبر: ۶۱۴۶۹۰
حجت الاسلام سالک در گفت‌وگو با رسا:

گاندو شفاف سازی گسترده ای درباره شبکه های نفوذ در کشور کرد

گاندو شفاف سازی گسترده ای درباره شبکه های نفوذ در کشور کرد
عضو هیأت رییسه فراکسیون روحانیت مجلس با تمجید از عوامل ساخت سریال پر مخاطب «گاندو» گفت: این سریال دست به یک شفاف‌سازی گسترده در خصوص شبکه‌های نفوذ در کشور زد.
حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص اقدام اخیر دولت در محدود کردن بودجه رسانه ملی، اظهار داشت: در موضوع قطع بودجه سازمان صدا و سیما یک سوال مهم هنوز بدون جواب مانده، و آن این است که «آیا دولت با همه دستگاه‌ها چنین برخوردی را دارد یا تنها در قبال رسانه ملی نگاه محدود کننده دارد».

عضو هیأت رییسه فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با تمجید از عوامل ساخت سریال پر مخاطب «گاندو» بیان داشت: این سریال دست به یک شفاف‌سازی گسترده در خصوص شبکه‌های نفوذ در کشور زد.

وی ادامه داد: زمانی که یک سریال می‌تواند تا این حد مسائل و اقدامات مهم امنیتی را برای مردم شفاف کند، نباید کسی گله‌مند شود. به نظر بنده رفتار دولت در قبال رسانه ملی، آن هم پس از پخش این سریال به هیچ عنوان قابل قبول نبوده است.

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: برخورد با رسانه ملی، به نوعی برخورد با کل نظام است. امروز صدا و سیما زبان ملت است و دولت حق ندارد بر زبان واحد نظام قفل بزند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان به خاطر پخش سریال گاندو حمایت خود از ریاست رسانه ملی و ادامه چنین تولیداتی اعلام کردند، بر همین اساس امیدواریم دولت و مجلس این زبان ملت ایران را با قدرت مادی و معنوی خودشان تقویت کنند. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات