۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۶۱۴۷۷۷
در گفت وگو با رسا مطرح شد؛

جزئیات ششمین نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با تشکل‌های اصولگرا

جزئیات ششمین نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با تشکل‌های اصولگرا
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تشریح جزئیات ششمین نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با تشکل‌های اصولگرا گفت: مجموعه های انقلابی و ارزشی باید به وفاق حداکثری برسند.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ششمین نشست هم‌اندیشی و همفکری جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های‌ اصولگرا، با بیان اینکه 31 تشکل اصولگرا در این جلسه حضور داشتند، گفت: تقریباً می توان گفت مجموعه احزاب اصولگرا به استثنای دو یا سه حزب در این نشست حضور یافته و به هم اندیشی پرداختند.

وی ادامه داد: آیت الله مجتهد شبستری به نیابت از آیت الله موحدی کرمانی ریاست این جلسه را برعهده داشت؛ همچنین حجت الاسلام پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، حجت الاسلام سعید مهدوی کنی و حجت الاسلام معزی از شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در این نشست حضور داشتند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم با بیان اینکه موضوع ششمین نشست هم اندیشی و همفکری جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های‌ اصولگرا «انتخابات مجلس شورای اسلامی» بود، عنوان کرد: با توجه به اینکه شورای هماهنگی اصولگرایان شکل گرفته است، جامعه روحانیت مبارز قصد دارد در رابطه با رساندن این شورا و ائتلاف به وفاق حداکثری نقش ایفا کند؛ در نشست مذکور در رابطه با چگونگی حمایت جامعه روحانیت مبارز از ائتلاف اصولگرایان بحث و گفت وگو شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خواسته مشترک احزاب اصولگرا و جامعه روحانیت مبارز فراگیر شدن شورای هماهنگی اصولگرایان است، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی اصولگرایان باید شورایی فراگیر باشد و همه احزاب اصولگرا را فرا بگیرد؛ ساختاری که هم اکنون شکل گرفته از این فراگیری برخوردار نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه حجت الاسلام پورمحمدی در نشست مذکور از ارتباط جامعه روحانیت مبارز با شورای هماهنگی اصولگرایان گزارش داد، افزود: در نهایت مطرح شد که اگر شورای ائتلاف اصولگرایان فراگیر شده و به لیست واحد برسند، از سوی جامعه روحانیت مبارز حمایت خواهند شد.

حجت الاسلام مصباحی مقدم با اشاره به اینکه اگر اصولگرایان به جای ارائه لیست واحد، چند لیست ارائه دهند نباید انتظار حمایت از سوی جامعه روحانیت مبارزه داشته باشند، ابراز کرد: 15 نفر در این نشست به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و جملگی می خواستند جامعه روحانیت مبارز محوریت فعالیت را بر عهده بگیرد و تلاش کند تا اصولگرایان به ائتلاف حداکثری و وفاق حداکثری دست پیدا کند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز هدف برگزاری سلسله نشست های هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های‌ اصولگرا را نیل به وفاق حداکثری اصولگرایان دانست و گفت: جامعه روحانیت مبارز درصدد آن است که گفتمان اصولگرایی و نیروهای انقلابی و ارزشی را تقویت کرده و ائتلاف اصولگرایان و مجموعه های انقلابی و ارزشی را به وفاق حداکثری برساند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
تصویر شخصیت خبر را در بین متن خبر بزنین.
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
دین برای تنظیم قواعد زندگی سیاسی نازل شده است. پس نظراتعلما درباره دسته بندی های سیاسی روز را بیشتر منتشر نمایید.
1
0
فراهانی منش
Iran, Islamic Republic of
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
نقش آفرینی گروه های روحانیت انقلابی در انتخابات باعث تقویت مبانی نطام اسلامی می شود.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
إِنَّكَ لَا تَهْدِي مَنْ أَحْبَبْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ
0
0