۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۱۴۷۷۹
مدیر مدرسه امام جعفر صادق مطرح کرد؛

گلایه مندی سیل زدگان از بدقولی‌های دولتمردان

گلایه مندی سیل زدگان از بدقولی‌های دولتمردان
حجت الاسلام کعب عمیر گفت: بیشترین گلایه‌ها از بدقولی دولتمردان در پرداخت خسارت‌های منازل و زمین‌های کشاورزی است.
حجت الاسلام احمد کعب عمیر، مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) الوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه طلاب از فروردین ماه تاکنون در مناطق سیل زده حضور دارند، اظهار داشت: فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و عمرانی طلاب در مناطق سیل زده محور اصلی فعالیت‌های طلاب و مدرسه است.

مدیر مدرسه امام جعفر صادق (ع) به برگزاری دوره ۴ روزه با محوریت فعالیت‌های تبلیغی و کار با کودک و نوجوان اشاره و بیان داشت: این دوره از روز سه شنبه تا جمعه (۸ تا ۱۱ تیرماه) برای طلاب مبلغ ادامه خواهد داشت ضمن اینکه خدمات دهی تبلیغی و غیرتبلیغی به مناطق سیل زده و محروم در طول تابستان سیر همیشگی را دنبال می‌کند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مناطق شهرستان افزون بر سیل زدگی دچار محرومیت هستند، افزود: گروه‌های جهادی بسیج و سپاه در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند، اما بیشترین گلایه‌ها از بدقولی دولتمردان در پرداخت خسارت‌های منازل و زمین‌های کشاورزی است.

حجت الاسلام کعب عمیر خاطرنشان کرد: خانوار‌های آسیب دیده گلایه دارند که چرا دولت خسارت هایشان را پرداخت نمی‌کند البته خیران، گروه‌های جهادی و مؤمنان کماکان کمک هایشان ادامه دارد و شاهد استقرار خانوار‌ها در منازل هستیم.

وی عنوان داشت: کشت تابستانه سیل زدگان در اکثر مناطق صورت گرفته و امیدواریم اقداماتی برای کاهش آلام و رنج‌های سیل زدگان انجام شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات